Husqvarna Group Dywizja Construction podpisała umowę na przejęcie Blastrac, marki wiodącej w zakresie technologii przygotowania powierzchni dla branży budowlanej i do renowacji na całym świecie.
Fot. Husqvarna
Husqvarna Construction przejmuje Blastrac, markę wiodącą w zakresie technologii przygotowania powierzchni dla branży budowlanej i do renowacji na całym świecie.
„Przejęcie Blastrac wpisuje się w nasze aspiracje dotyczące organicznego rozwoju i wzmacnia je, ponieważ poszerzamy w ten sposób naszą ofertę o rozwiązania uzupełniające w zakresie przygotowania powierzchni. W ten sposób będziemy mogli przedstawić naszym klientom kompletne rozwiązanie do każdej pracy wymagającej przygotowania powierzchni,” wyjaśnia Henric Andersson, prezes i dyrektor generalny Husqvarna Group.
Portfolio produktów Blastrac obejmuje wysokiej klasy skuteczne rozwiązania do śrutowania, zrywania, frezowania, szlifowania i polerowania powierzchni, a także odprowadzania pyłu. Sprzedaż netto marki Blastrac w ciągu ostatniego roku wyniosła około 600 milionów SEK. Firma zatrudnia 380 pracowników w zakładach produkcyjnych i biurach sprzedaży w Ameryce Północnej, Europie oraz Azji, prowadząc sprzedaż w ponad 80 krajach.
„Dzięki temu przejęciu pragniemy w dalszym ciągu budować i poszerzać naszą ofertę należącą do sektora przygotowania powierzchni. Działalność Blastrac wpisuje się znakomicie w naszą strategię wzrostu i umożliwi nam dotarcie z nową ofertą do obecnych i przyszłych klientów,” mówi Karin Falk, prezes Construction Division. „Zespół pracowników Blastrac wniesie dodatkowo rozległą wiedzę na temat produktów i rynku dla rozwiązań uzupełniających naszą ofertę.”
Strony planują zakończyć przejęcie przed końcem roku 2020. Transakcja wymaga zatwierdzenia przez odpowiednie organy ochrony konkurencji.
Husqvarna Construction przejmuje Blastrac, markę wiodącą w zakresie technologii przygotowania powierzchni dla branży budowlanej i do renowacji na całym świecie.
„Przejęcie Blastrac wpisuje się w nasze aspiracje dotyczące organicznego rozwoju i wzmacnia je, ponieważ poszerzamy w ten sposób naszą ofertę o rozwiązania uzupełniające w zakresie przygotowania powierzchni. W ten sposób będziemy mogli przedstawić naszym klientom kompletne rozwiązanie do każdej pracy wymagającej przygotowania powierzchni,” wyjaśnia Henric Andersson, prezes i dyrektor generalny Husqvarna Group.
REKLAMA:
Portfolio produktów Blastrac obejmuje wysokiej klasy skuteczne rozwiązania do śrutowania, zrywania, frezowania, szlifowania i polerowania powierzchni, a także odprowadzania pyłu. Sprzedaż netto marki Blastrac w ciągu ostatniego roku wyniosła około 600 milionów SEK. Firma zatrudnia 380 pracowników w zakładach produkcyjnych i biurach sprzedaży w Ameryce Północnej, Europie oraz Azji, prowadząc sprzedaż w ponad 80 krajach.
„Dzięki temu przejęciu pragniemy w dalszym ciągu budować i poszerzać naszą ofertę należącą do sektora przygotowania powierzchni. Działalność Blastrac wpisuje się znakomicie w naszą strategię wzrostu i umożliwi nam dotarcie z nową ofertą do obecnych i przyszłych klientów,” mówi Karin Falk, prezes Construction Division. „Zespół pracowników Blastrac wniesie dodatkowo rozległą wiedzę na temat produktów i rynku dla rozwiązań uzupełniających naszą ofertę.”
Strony planują zakończyć przejęcie przed końcem roku 2020. Transakcja wymaga zatwierdzenia przez odpowiednie organy ochrony konkurencji.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Husqvarna