Za nami jedno z najważniejszych branżowych wydarzeń, czyli Ogólnopolskie Forum Stolarki 2020 – w tym roku po raz pierwszy w formie online. Trzy dni eventu były wypełnione wykładami na temat kondycji firm z obszaru stolarki, wprowadzanych przez nie innowacji oraz prowadzonych działań marketingowych. W trakcie wydarzenia wyłoniono również Liderów Rynku Stolarki – ALUPROF (już po raz dwunasty) został nagrodzony w dwóch kategoriach: jako dostawca systemów aluminiowych oraz dostawca systemów roletowych.
Fot. Aluproffot. Aluprof
– Cieszymy się, mogąc od kilku lat wspierać Ogólnopolskie Forum Stolarki jako partner. Rozwój rodzimej stolarki napędzany jest coraz większymi wymaganiami inwestorów w zakresie ekologii i technologii. Inżynierowie Aluprof od lat rozwijają systemy okienno-drzwiowe i roletowe, tak by coraz lepiej odpowiadały na potrzeby użytkowników w zakresie funkcjonalności i designu, a przy tym były przyjazne dla środowiska. Połączenie rozwiązań ALUPROF np. z systemem wentylacji i fotowoltaiką w domach pasywnych i energooszczędnych umożliwia niemal doskonałe gospodarowanie energią cieplną w budynkach – mówi Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR ALUPROF SA.
12. edycja wydarzenia odbyła się między 17. a 19. listopada. W wyjątkowej online’owej formule OFS2020 udział mogli wziąć wszyscy pracownicy firm – od właścicieli, zarządu i kierowników poszczególnych działów po handlowców i pracowników działów marketingu. Podczas paneli zaprezentowane zostały również treści dla dystrybutorów i specjalistów sprzedaży, co stanowiło świetną okazję do wymiany wiedzy i doświadczeń przez przedstawicieli salonów i dystrybutorów branżowych firm.
Drugi dzień związany był z tzw. zielonym ładem, czyli zrównoważonym rozwojem, społeczną i środowiskową odpowiedzialnością producentów, recyklingiem i argumentach środowiskowych w marketingu. Prowadzący podkreślili, że młodsze pokolenie w coraz większym stopniu ceni sobie produkty, które wpływają na ograniczenie negatywnych skutków zmian klimatu.
W ostatnim dniu debatowano na temat domu aktywnego. Ta wciąż rozwijająca się koncepcja jest przyszłością dla branży, co można dostrzec, obserwując zwiększającą się świadomość klientów w zakresie wpływu stolarki otworowej na bezpieczeństwo. Michał Marcinowski, menadżer produktu ALUPROF, zaprezentował nowe rozwiązania i oprowadził uczestników po showroomie firmy. Zaprezentował m.in. system sterowania aktywnego, który pozwala na wydawanie głosowych poleceń różnym domowym systemom (rolety, oświetlenie), czy produkty takie jak żaluzje fasadowe SkyFlow. Ten system osłon przeciwsłonecznych, który ALUPROF zaprezentuje już na początku przyszłego roku, skutecznie chroni wnętrza przed nadmiernym nagrzaniem, przy równoczesnym zapewnieniu odpowiedniego komfortu optycznego.
– Oferowany przez nas system żaluzji fasadowych to nie tylko zabezpieczenie przed nadmiernymi promieniami słonecznymi, ale także wygoda. Wszystko dzięki opcji podłączenia osłony do inteligentnego systemu zarządzania budynkiem. Dzięki specjalnej aplikacji można regulować kąt ustawienia lameli do pozycji najbardziej komfortowej. Wszystko to można zrobić za pośrednictwem telefonu – podkreśla Michał Marcinowski.
Spotkanie liderów stolarki
Tegoroczna edycja po raz pierwszy trwała przez trzy dni, wypełnione najważniejszymi aktualnymi tematami. Głównymi zagadnieniami OFS2020 były: handel i marketing internetowy, ekologia (zarówno pod względem ochrony środowiska, jak i napędzania wyników sprzedażowych) oraz tzw. dom aktywny, czyli nowa koncepcja budynku pasywnego. Każdy dzień eventu zgromadził przed ekranami ponad tysiąc uczestników, w tym specjalistów, innowatorów i prezesów firm związanych z szeroko rozumianą branżą. ALUPROF był jednym z partnerów wydarzenia.– Cieszymy się, mogąc od kilku lat wspierać Ogólnopolskie Forum Stolarki jako partner. Rozwój rodzimej stolarki napędzany jest coraz większymi wymaganiami inwestorów w zakresie ekologii i technologii. Inżynierowie Aluprof od lat rozwijają systemy okienno-drzwiowe i roletowe, tak by coraz lepiej odpowiadały na potrzeby użytkowników w zakresie funkcjonalności i designu, a przy tym były przyjazne dla środowiska. Połączenie rozwiązań ALUPROF np. z systemem wentylacji i fotowoltaiką w domach pasywnych i energooszczędnych umożliwia niemal doskonałe gospodarowanie energią cieplną w budynkach – mówi Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR ALUPROF SA.
REKLAMA:
12. edycja wydarzenia odbyła się między 17. a 19. listopada. W wyjątkowej online’owej formule OFS2020 udział mogli wziąć wszyscy pracownicy firm – od właścicieli, zarządu i kierowników poszczególnych działów po handlowców i pracowników działów marketingu. Podczas paneli zaprezentowane zostały również treści dla dystrybutorów i specjalistów sprzedaży, co stanowiło świetną okazję do wymiany wiedzy i doświadczeń przez przedstawicieli salonów i dystrybutorów branżowych firm.
Podwójny lider od dwunastu lat
Co roku podczas gali, na podstawie niezależnych wyników Centrum Analiz Branżowych, wyłaniani są Liderzy Rynku Stolarki. Najczęściej są to firmy z najlepszymi w danym roku wynikami sprzedażowymi. Już dwunasty rok z rzędu ALUPROF zwyciężył i to aż w dwóch dziedzinach: Lidera Rynku Stolarki 2020 w kategorii Dostawcy systemów aluminiowych oraz Dostawcy systemów roletowych.Trzy dni z ważnymi tematami
Każdy dzień OFS2020 skupiony był wokół innej tematyki. Panel inauguracyjny poświęcony był szeroko rozumianej sprzedaży internetowej oraz narzędziom marketingowym, w tym zagadnieniom dotyczącym widoczności firmy w sieci, pozyskiwaniu nowych klientów oraz możliwościom mediów społecznościowych. Przedstawiciele branży podzielili się wiedzą, którą zdobyli, wdrażając innowacyjne projekty w swoich firmach oraz opowiedzieli o tym, dlaczego e-commerce jest przyszłością firm z obszaru stolarki.Drugi dzień związany był z tzw. zielonym ładem, czyli zrównoważonym rozwojem, społeczną i środowiskową odpowiedzialnością producentów, recyklingiem i argumentach środowiskowych w marketingu. Prowadzący podkreślili, że młodsze pokolenie w coraz większym stopniu ceni sobie produkty, które wpływają na ograniczenie negatywnych skutków zmian klimatu.
W ostatnim dniu debatowano na temat domu aktywnego. Ta wciąż rozwijająca się koncepcja jest przyszłością dla branży, co można dostrzec, obserwując zwiększającą się świadomość klientów w zakresie wpływu stolarki otworowej na bezpieczeństwo. Michał Marcinowski, menadżer produktu ALUPROF, zaprezentował nowe rozwiązania i oprowadził uczestników po showroomie firmy. Zaprezentował m.in. system sterowania aktywnego, który pozwala na wydawanie głosowych poleceń różnym domowym systemom (rolety, oświetlenie), czy produkty takie jak żaluzje fasadowe SkyFlow. Ten system osłon przeciwsłonecznych, który ALUPROF zaprezentuje już na początku przyszłego roku, skutecznie chroni wnętrza przed nadmiernym nagrzaniem, przy równoczesnym zapewnieniu odpowiedniego komfortu optycznego.
– Oferowany przez nas system żaluzji fasadowych to nie tylko zabezpieczenie przed nadmiernymi promieniami słonecznymi, ale także wygoda. Wszystko dzięki opcji podłączenia osłony do inteligentnego systemu zarządzania budynkiem. Dzięki specjalnej aplikacji można regulować kąt ustawienia lameli do pozycji najbardziej komfortowej. Wszystko to można zrobić za pośrednictwem telefonu – podkreśla Michał Marcinowski.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof