Pionierskie rozwiązanie w branży sanitarnej – już 16 marca organizacja LIXIL EMENA uruchomi cyfrową platformę, dzięki której będzie można bezpośrednio zapoznać się z informacjami o marce GROHE i nowościami produktowymi. Rozwiązanie skierowane do wszystkich klientów – ciekawe i inspirujące treści dopasowane do potrzeb instalatorów, dystrybutorów, architektów oraz konsumentów. Nowe sposoby komunikacji - użytkownicy będą mogli nawiązać kontakt online z ekspertami marki GROHE, aby uzyskać specjalistyczne wsparcie.

Organizacja LIXIL EMENA uruchamia pierwszą w branży sanitarnej cyfrową platformę, stworzoną dla firmy GROHE, globalnego producenta kompletnych rozwiązań do łazienki i kuchni. Jej użytkownicy zyskają możliwość odkrywania marki w zupełnie nowy sposób dzięki inspirującym, multimedialnym treściom dostosowanym do potrzeb i oczekiwań zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Platforma GROHE X będzie miejscem, które pozwoli każdemu odkryć świat rozwiązań marki GROHE. Instalatorzy odnajdą tu przydatne filmy instruktażowe, architekci wiele inspiracji, zaś też konsumenci dowiedzą się o innowacjach produktowych, które umożliwią im stworzenie wymarzonej łazienki i kuchni.
Początkowo platforma GROHE X miała być alternatywą dla odbywających się co dwa lata targów ISH, prestiżowego wydarzenia dla branży sanitarnej oraz HVAC, z którego firma GROHE wycofała się z powodu pandemii Covid-19. Obecnie jest ona jest czymś więcej niż tylko substytutem targów. Oprócz zgromadzenia w jednym miejscu inspirujących i ciekawych treści, platforma GROHE X umożliwia dzielenie się pomysłami i uzyskanie wsparcia ekspertów marki. Jest to rozwiązanie, które sprawdzi się szczególnie teraz, kiedy możliwości do spotkań są ograniczone. Dodatkowo start platformy, który odbędzie się 16 marca zostanie zainaugurowany serią wydarzeń online dla partnerów biznesowych firmy GROHE.


Z myślą o klientach
Dzięki treściom dostosowanym do potrzeb każdej grupy odbiorców, platforma GROHE X jest odzwierciedleniem nowej strategii handlowej firmy, która została wprowadzona w lipcu ubiegłego roku. W oparciu o wyczerpujące informacje zwrotne od partnerów biznesowych na temat tego, czego oczekują od marki, jej zarząd opracował strategię, która obejmuje zróżnicowane portfolio produktów i dedykowane usługi dla każdej z grup docelowych: dystrybutorów i instalatorów, architektów, projektantów wnętrz oraz konsumentów. Skupienie się na potrzebach i oczekiwaniach klientów będzie miało również kluczowe znaczenie w odniesieniu do nowych produktów, które marka GROHE zaprezentuje na platformie GROHE X. Opracowanie odpowiednich rozwiązań produktowych, które mają wpływ na poprawę życia konsumentów, wymaga głębokiego zrozumienia tego, czego oczekują oni od swoich przestrzeni życiowych. Dlatego marka GROHE stara się przewidywać nadchodzące trendy już na wczesnym etapie procesu tworzenia produktów.REKLAMA:
Na nowej platformie będzie można dowiedzieć się, które spostrzeżenia konsumentów mają wpływ na działania marki GROHE, jakie rozwiązania do kuchni i łazienki będą istotne w najbliższym czasie oraz jak marka planuje dalej kontynuować swoją transformację w kierunku zrównoważonego rozwoju, będąc podwójnym zwycięzcą tegorocznego plebiscytu German Sustainability Award 2021.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: GROHE