Cerrad na rekordowym w swojej historii stoisku wystawienniczym, z imponującą i największą powierzchnią wśród polskich wystawców, liczącą aż 315m2 zaprezentował kilkadziesiąt najnowszych kolekcji.
Fot. Cerrad
38. Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie odbyły się w Bolonii w dniach 27 września – 1 października. Na łącznej powierzchni wystawienniczej 150 000 m2 zaprezentowały się 623 firmy, w tym 361 firm z branży płytek ceramicznych.
– Koncepcja stoiska jest dla nas bardzo istotna. Przemyślana prezentacja płytek ceramicznych w przestrzeniach targowych, wyszukane aranżacje to ważny element kampanii wizerunkowej firmy CERRAD. Przygotowane przez nas stoiska stanowią nowoczesne showroomy, w których pokazujemy naszym gościom nowości, mające ogromny udział w wyznaczaniu ogólnoświatowych trendów i w pełni sprostają potrzebom aranżacyjnym projektantów i architektów wnętrz – mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor Marketingu Cerrad.
Fot. Cerrad
Stoisko Cerrad było nie tylko ekspozycją produktów, ale miejscem inspirujących spotkań, wymiany doświadczeń, ciekawych rozmów i budowania relacji. Mimo pandemii i wielu obostrzeń, frekwencja na stoisku Cerrad przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Udział w targach pozwolił skonfrontować naszą wizję aranżacji przestrzeni z opiniami najlepszych ekspertów z zakresu projektowania wnętrz i architektury. Zebrane informacje pozwolą nam podjąć decyzje, które z naszych wzorniczych propozycji uzupełnią naszą bogatą ofertę produktową w 2022 roku. Jesteśmy świadomi różnorodności oczekiwań naszych Klientów, tym bardziej cieszymy się, że nasze propozycje spotykały się z tak wielkim zainteresowaniem.
Fot. CerradPodczas tegorocznych Targów Cersaie zaprezentowano koncept nowego projektu Cerrad i La Mania Home.
Ambasadorką Projektu jest Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna i założycielka domu mody La Mania, która podczas specjalnej prezentacji nowych kolekcji opowiadała uczestnikom Cersaie o inspiracjach, emocjach, wnętrzach domu i ich energii.
Obopólne doświadczenie i kreatywność zaowocowały ciekawą współpracą, w ramach której marki zaprezentowały stworzone wspólne 4 najnowsze kolekcje płytek gresowych inspirowanych pięknem natury i otaczającego świata.
Kolekcje Cerrad x La Mania Home dostępne będą w ofercie Cerrad wiosną 2022 roku.
38. Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie odbyły się w Bolonii w dniach 27 września – 1 października. Na łącznej powierzchni wystawienniczej 150 000 m2 zaprezentowały się 623 firmy, w tym 361 firm z branży płytek ceramicznych.
– Koncepcja stoiska jest dla nas bardzo istotna. Przemyślana prezentacja płytek ceramicznych w przestrzeniach targowych, wyszukane aranżacje to ważny element kampanii wizerunkowej firmy CERRAD. Przygotowane przez nas stoiska stanowią nowoczesne showroomy, w których pokazujemy naszym gościom nowości, mające ogromny udział w wyznaczaniu ogólnoświatowych trendów i w pełni sprostają potrzebom aranżacyjnym projektantów i architektów wnętrz – mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor Marketingu Cerrad.
REKLAMA:
Fot. Cerrad
Stoisko Cerrad było nie tylko ekspozycją produktów, ale miejscem inspirujących spotkań, wymiany doświadczeń, ciekawych rozmów i budowania relacji. Mimo pandemii i wielu obostrzeń, frekwencja na stoisku Cerrad przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Udział w targach pozwolił skonfrontować naszą wizję aranżacji przestrzeni z opiniami najlepszych ekspertów z zakresu projektowania wnętrz i architektury. Zebrane informacje pozwolą nam podjąć decyzje, które z naszych wzorniczych propozycji uzupełnią naszą bogatą ofertę produktową w 2022 roku. Jesteśmy świadomi różnorodności oczekiwań naszych Klientów, tym bardziej cieszymy się, że nasze propozycje spotykały się z tak wielkim zainteresowaniem.
Fot. CerradPodczas tegorocznych Targów Cersaie zaprezentowano koncept nowego projektu Cerrad i La Mania Home.
Ambasadorką Projektu jest Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna i założycielka domu mody La Mania, która podczas specjalnej prezentacji nowych kolekcji opowiadała uczestnikom Cersaie o inspiracjach, emocjach, wnętrzach domu i ich energii.
Obopólne doświadczenie i kreatywność zaowocowały ciekawą współpracą, w ramach której marki zaprezentowały stworzone wspólne 4 najnowsze kolekcje płytek gresowych inspirowanych pięknem natury i otaczającego świata.
Kolekcje Cerrad x La Mania Home dostępne będą w ofercie Cerrad wiosną 2022 roku.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Cerrad