Belgijska grupa UCI Pro Team Alpecin-Fenix od 1 lipca 2022 r. będzie startować jako Alpecin-Deceuninck. Firma Deceuninck, która jest sponsorem zespołu od początku tego roku, potwierdza swój zamiar przeniesienia współpracy na kolejny poziom i zostania sponsorem tytularnym. Dla Deceuninck jest to oczywisty krok, zarówno z perspektywy sportowej, jak i z punktu widzenia klientów firmy.
Deceuninck, obok Alpecin, stanie się partnerem tytularnym belgijskiej formacji kolarskiej, z którą zwiąże się umową do końca 2025 roku. Deceuninck pozostanie zatem partnerem tytularnym przez co najmniej trzy lata. Umowy z Alpecin i Canyon obowiązują również do końca 2025 roku. Dzięki temu drużyna jest gotowa na kolejny krok: uzyskanie licencji WorldTour na lata 2023-2025.
Bruno Humblet, CEO Deceuninck: Deceuninck dołączył do tego młodego, dynamicznego i ambitnego zespołu na początku roku 2022. Teraz jest idealny moment, aby przejść do roli sponsora tytularnego. Podobnie będzie z drużyną kobiet od roku 2023.
Wiosną udało nam się wygrać kilka wyścigów, z których najważniejszym był Tour of Flanders. Podejmujemy bardzo świadomą decyzję o zostaniu sponsorem tytularnym, aby wspierać naszych klientów na całym świecie i dalej rozwijać markę Deceuninck. Stoimy w obliczu poważnych wyzwań w naszym sektorze i chcemy zaoferować naszym klientom dodatkowe wsparcie wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Ogólnoświatowy rozgłos uzyskany dzięki sponsorowaniu przez nas kolarstwa z pewnością jest tego przykładem.
Philip Roodhooft, Dyrektor Generalny Alpecin-Fenix: Dzisiejszy dzień jest dla naszej drużyny wspaniały. Nasz horyzont rozciąga się teraz do roku 2025. Budżet rośnie, co jest konieczne, ponieważ sukces kosztuje, a utrzymanie tego, co już mamy, kosztuje jeszcze więcej. To miłe, że podejmujemy ten krok z tymi samymi partnerami na pokładzie, choć w różnych rolach.
Nowe koszulki Alpecin-Deceuninck po raz pierwszy pojawią się na Tour de France. Od tego momentu będą nosić je zawodnicy elitarnej drużyny męskiej, kolarstwa przełajowego, górskiego i gravelowego, a od 2023 roku również zawodniczki drużyny kobiecej.
Bruno Humblet, CEO Deceuninck: Deceuninck dołączył do tego młodego, dynamicznego i ambitnego zespołu na początku roku 2022. Teraz jest idealny moment, aby przejść do roli sponsora tytularnego. Podobnie będzie z drużyną kobiet od roku 2023.
Wiosną udało nam się wygrać kilka wyścigów, z których najważniejszym był Tour of Flanders. Podejmujemy bardzo świadomą decyzję o zostaniu sponsorem tytularnym, aby wspierać naszych klientów na całym świecie i dalej rozwijać markę Deceuninck. Stoimy w obliczu poważnych wyzwań w naszym sektorze i chcemy zaoferować naszym klientom dodatkowe wsparcie wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Ogólnoświatowy rozgłos uzyskany dzięki sponsorowaniu przez nas kolarstwa z pewnością jest tego przykładem.
Philip Roodhooft, Dyrektor Generalny Alpecin-Fenix: Dzisiejszy dzień jest dla naszej drużyny wspaniały. Nasz horyzont rozciąga się teraz do roku 2025. Budżet rośnie, co jest konieczne, ponieważ sukces kosztuje, a utrzymanie tego, co już mamy, kosztuje jeszcze więcej. To miłe, że podejmujemy ten krok z tymi samymi partnerami na pokładzie, choć w różnych rolach.
Nowe koszulki Alpecin-Deceuninck po raz pierwszy pojawią się na Tour de France. Od tego momentu będą nosić je zawodnicy elitarnej drużyny męskiej, kolarstwa przełajowego, górskiego i gravelowego, a od 2023 roku również zawodniczki drużyny kobiecej.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Deceuninck