Izba Architektów Rzeczpospolitej Polskiej zrzesza ponad 12 000 architektów z całej Polski. To samorząd zawodowy architektów, który już 20 lat stoi na straży etyki zawodu architekta. O prestiżowe kwalifikacje zawodowe IARP z roku na rok zabiega około 650 osób. Marka WIŚNIOWSKI była partnerem V Sprawozdawczo-Wyborczego Krajowego Zjazdu Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej.
Fot. WIŚNIOWSKI
Podczas V Sprawozdawczo-Wyborczego Krajowego Zjazdu Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej odbyły się wybory nowego prezesa IARP. Funkcję tę objął Piotr Fokczyński. W obradach i pogłębionej dyskusji architektów z całej Polski uczestniczyła również marka WIŚNIOWSKI. – Udział w spotkaniu Izby Architektów RP to możliwość wielopłaszczyznowego rozwoju. Od relacji z architektami zależy w dużej mierze szybkość reakcji na zmieniające się trendy. Cieszące się społecznym autorytetem środowisko architektów to dla marki producenckiej źródło niewyczerpanych inspiracji – podsumowuje Małgorzata Respekta-Paszkiewicz, manager ds. komunikacji B2B w firmie WIŚNIOWSKI.
Architekt – zawód zaufania publicznego
Najważniejsze obszary działalności Krajowej Izby Architektów obejmują ochronę przestrzeni i architektury jako dobra publicznego, nadzór zawodowy oraz ułatwienie dostępu do nowoczesnego oprogramowania, szkoleń czy najbardziej aktualnych informacji niezbędnych w pracy czynnego zawodowo architekta. Architekci i projektanci tworzą przestrzenie codziennego życia, mają wpływ na wygląd otaczającego nas krajobrazu, zabudowę miast i mniejszych miejscowości. Zadaniem producentów jest natomiast dostarczanie produktów, które umożliwią realizację najśmielszych wizji i projektów.REKLAMA:
Nowy Prezes IARP
Podczas V Sprawozdawczo-Wyborczego Krajowego Zjazdu Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej odbyły się wybory nowego prezesa IARP. Funkcję tę objął Piotr Fokczyński. W obradach i pogłębionej dyskusji architektów z całej Polski uczestniczyła również marka WIŚNIOWSKI. – Udział w spotkaniu Izby Architektów RP to możliwość wielopłaszczyznowego rozwoju. Od relacji z architektami zależy w dużej mierze szybkość reakcji na zmieniające się trendy. Cieszące się społecznym autorytetem środowisko architektów to dla marki producenckiej źródło niewyczerpanych inspiracji – podsumowuje Małgorzata Respekta-Paszkiewicz, manager ds. komunikacji B2B w firmie WIŚNIOWSKI.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: WIŚNIOWSKI