Dla zrównoważonego rozwoju i komfortu w domu
- “Home Comfort” podkreśla innowacyjną ofertę zrównoważonych produktów
- Produkty "well-being" dla komfortowego i zdrowego stylu życia
Fot. Bosch Home Comfort
Dewizą marki Bosch w obszarze ogrzewania i klimatyzacji jest „prostota i odpowiedzialność". Nowa nazwa Bosch Home Comfort nawiązuje do zrównoważonego stylu życia połączonego z wysokim poziomem domowego komfortu.
Bosch Home Comfort podkreśla innowacyjne portfolio produktów Bosch i zaangażowanie marki w stymulowanie globalnego trendu elektryfikacji poprzez rozszerzenie działalności związanej z pompami ciepła, systemami hybrydowymi i klimatyzacją. Dzięki elektryfikacji oraz wdrożeniu rozwiązań, które umożliwiają interakcję pomiędzy wszystkimi urządzeniami zużywającymi energię w budynku, łączymy zrównoważony styl życia z wysokim poziomem komfortu. Dotyczy to również produktów z nowego segmentu produktów well-being. Wysokowydajne oczyszczacze powietrza, energooszczędne grzejniki panelowe na podczerwień i przenośne klimatyzatory, oferują konsumentom dodatkowy komfort i dobre samopoczucie w domu.
“Nasza nowa nazwa - Bosch Home Comfort, podkreśla zaangażowanie firmy w kompleksową elektryfikację rozwiązań grzewczych i klimatyzacyjnych oraz efektywne współdziałanie odbiorników energii w budynku . Niezależnie od tego, czy jest to rozwiązanie grzewcze, klimatyzator, wall box, oczyszczacz powietrza, inteligentny sterownik czy system zarządzania energią, opierając się na haśle ‘prostota i odpowiedzialność’, oferujemy kompletny system z jednego źródła i dostarczamy efektywne zrównoważone i komfortowe rozwiązania w wymagających czasach.” - mówi Krzysztof Ciemięga, Dyrektor Generalny Bosch Home Comfort w Polsce.
W ramach zmiany nazwy marka zmieni adres swojej strony internetowej z ofertą rozwiązań grzewczych i klimatyzacji na bosch-homecomfort.pl. Docelowo zmienią się także dane kontaktowe do obsługi klienta końcowego i branżowego.
- Produkty "well-being" dla komfortowego i zdrowego stylu życia
Fot. Bosch Home Comfort
Dewizą marki Bosch w obszarze ogrzewania i klimatyzacji jest „prostota i odpowiedzialność". Nowa nazwa Bosch Home Comfort nawiązuje do zrównoważonego stylu życia połączonego z wysokim poziomem domowego komfortu.
Bosch Home Comfort podkreśla innowacyjne portfolio produktów Bosch i zaangażowanie marki w stymulowanie globalnego trendu elektryfikacji poprzez rozszerzenie działalności związanej z pompami ciepła, systemami hybrydowymi i klimatyzacją. Dzięki elektryfikacji oraz wdrożeniu rozwiązań, które umożliwiają interakcję pomiędzy wszystkimi urządzeniami zużywającymi energię w budynku, łączymy zrównoważony styl życia z wysokim poziomem komfortu. Dotyczy to również produktów z nowego segmentu produktów well-being. Wysokowydajne oczyszczacze powietrza, energooszczędne grzejniki panelowe na podczerwień i przenośne klimatyzatory, oferują konsumentom dodatkowy komfort i dobre samopoczucie w domu.
REKLAMA:
“Nasza nowa nazwa - Bosch Home Comfort, podkreśla zaangażowanie firmy w kompleksową elektryfikację rozwiązań grzewczych i klimatyzacyjnych oraz efektywne współdziałanie odbiorników energii w budynku . Niezależnie od tego, czy jest to rozwiązanie grzewcze, klimatyzator, wall box, oczyszczacz powietrza, inteligentny sterownik czy system zarządzania energią, opierając się na haśle ‘prostota i odpowiedzialność’, oferujemy kompletny system z jednego źródła i dostarczamy efektywne zrównoważone i komfortowe rozwiązania w wymagających czasach.” - mówi Krzysztof Ciemięga, Dyrektor Generalny Bosch Home Comfort w Polsce.
W ramach zmiany nazwy marka zmieni adres swojej strony internetowej z ofertą rozwiązań grzewczych i klimatyzacji na bosch-homecomfort.pl. Docelowo zmienią się także dane kontaktowe do obsługi klienta końcowego i branżowego.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Bosch Home Comfort