— Poprzedni sezon dla ekipy z Wrocławia był wyjątkowo trudny, jednak wierzymy, że to nie wyniki, ale siła charakteru decydują o prawdziwym mistrzostwie. Chcemy kontynuować naszą wspólną historię i przez kolejny rok towarzyszyć klubowi nie tylko jako sponsorzy, ale również jako wierni i dumni z zespołu kibice - mówi Grzegorz Pluskota, dyrektor ds. finansowych Röben Polska.
Röben konsekwentnie wspiera i promuje zespoły sportowe. Jest to część strategii Społecznej Odpowiedzialności Biznesu marki. Sponsoring takiego klubu jak WTS Sparta Wrocław to nie tylko wsparcie konkretnej drużyny, ale również promocja sportu wśród młodszych pokoleń. W naszej firmie wierzymy, że dzięki takim działaniom przyczyniamy się do kształtowania nowych pokoleń sportowców. — Drużyny sportowe wspieramy już od 1994 roku i chcemy robić to dalej — mówi Andrzej Meronk, dyrektor handlowy Röben Polska. — Wartości, które decydują o sukcesie w sporcie, są zgodne z tymi, które wyznaje nasza marka. Wytrwałe dążenie do celu, szacunek do innych czy stawianie sobie wciąż wysokich wymagań to elementy, o które dbamy w naszej codziennej pracy i poprzez które chcemy inspirować innych do działania — podkreśla.