Firma Hörmann przygotowała prawdziwy rarytas dla inwestorów, którzy planują wymienić lub zakupić nową bramę garażową. Na profilach w mediach społecznościowych firmy ogłoszono konkurs na bramę garażową z grafiką zaproponowaną przez inwestora.
Producent wykorzystuje innowacyjną technologię druku cyfrowego, która umożliwia nanoszenie bezpośrednio na płytę bramy różnych wzorów z fotograficzną wiernością. Dzięki tej metodzie wykańczania powierzchni, bramy z serii Duragrain bardzo wiernie imitują naturalny wygląd i charakter rozmaitych szlachetnych materiałów. Producent oferuje wiele unikatowych wzorów bram, które do złudzenia przypominają np. beton, zardzewiałą stal, przetarte drewno, bambus i inne najróżniejsze gatunki drewna, jak np. orzech włoski terra, orzech kolonialny, spalony dąb, biały dąb czy drewno tekowe.
Korzystając z tej unikatowej, sprawdzonej technologii druku cyfrowego, firma Hörmann poszła jeszcze dalej i daje inwestorom możliwość nadrukowania na bramie fotografii lub grafiki wybranej przez inwestora według własnych upodobań. Teraz taką bramę LPU 42 Duragrain z indywidulanym nadrukiem można wygrać w konkursie. Producent wyposaży bramę również w odpowiedni, bezpieczny napęd, dostarczy ją do zwycięzcy oraz profesjonalnie zamontuje.
Oryginalna, dekoracyjna powierzchnia Duragrain powlekana jest wyjątkowo trwałym lakierem ochronnym, dzięki czemu przez długie lata zachowuje naturalny, niezmienny wygląd i kolor. Ta specjalna powłoka zabezpieczająca chroni powierzchnię bramy przed promieniowaniem UV i wszelkimi innymi czynnikami atmosferycznymi, a także przed zarysowaniami. Nawet długie oddziaływanie promieni słonecznych nie powoduje blaknięcia koloru, a drobne zarysowania nie uszkadzają powłoki.
Konkurs trwa tylko do końca października b.r.