XXI wiek charakteryzują dynamiczne zmiany w świecie biznesu, jak również w zakresie designu. Odświeżenie wizerunku Grupy Zehnder w ramach nowej identyfikacji wizualnej objęło również stronę internetową https://www.zehnder.pl
W roku 2022 wszystkie spółki Grupy Zehnder rozpoczęły sukcesywne wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej. W Polsce zmiany najpierw były widoczne na profilach social media, następnie poprzez materiały drukowane, broszury, ekspozytory, flotę samochodową, a teraz na nowej stronie www.
Spójny wizerunek Grupy Zehnder
Zehnder pragnie połączyć tradycję firmy z nowoczesnością, a więc również łatwym dotarciem do klientów i całego otoczenia biznesowego. Nowa identyfikacja wizualna to wyraz odświeżenia wizerunku, dotrzymywania kroku nowoczesnym trendom w komunikacji i wzornictwie oraz dbałości o spójne doświadczenie marki - symbol zmiany i otwartości na to, co przed nami.
Wzornictwo korporacyjne to harmonijne współgranie elementów designu w celu uzyskania jednolitego wyglądu. Dlatego tak ważne jest pogodzenie tradycji z nadążaniem za trendami biznesowymi i wzornictwa. Zastosowana na stronie internetowej kolorystyka i nowe logo to przejaw nowej identyfikacji wizualnej, ale również spójność z innymi spółkami Grupy Zehnder.
Przyjazna użytkownikowi
Z kolei intuicyjna nawigacja to rezultat analiz i optymalizacji pod kątem komfortowego użytkowania. Znalezienie informacji o produktach i rozwiązaniach w zakresie wentylacji wnętrz, grzejników dekoracyjnych oraz ogrzewania i chłodzenia sufitowego nigdy nie było łatwiejsze.
W jednym miejscu zapewniony został dostęp do wielu zasobów, takich jak broszury, referencje czy pliki projektowe. Natomiast kontakt z ekspertami jest możliwy poprzez intuicyjny formularz.
Strona internetowa https://www.zehnder.pl zawiera treści, które zainteresują zarówno instalatorów i architektów, jak i klientów indywidualnych.