Cemex Polska po raz kolejny zdobył uznanie wśród konsumentów, którzy nagrodzili firmę Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2024 w kategorii „Cement”. To wyjątkowe wyróżnienie jest potwierdzeniem, że klienci dostrzegają i doceniają wysoką jakość cementów oraz usług oferowanych przez Cemex. Pomysłodawcą i organizatorem Programu Konsumencki Lider Jakości jest Redakcja Strefy Gospodarki – niezależnego, zewnętrznego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazeta Prawna.
Konsumencki Lider Jakości 2024 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, plebiscyt, w którym konsumenci decydują o wyłonieniu najlepszych w ich ocenie jakościowo marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. W tym roku odbyła się XIII edycja badania przeprowadzonego na próbie ponad 15 tysięcy osób (opinii aktywnych konsumentów).
Konsumencki Lider Jakości nie tylko identyfikuje Liderów, ale przede wszystkim zbiera wiedzę na temat jakości wytypowanych produktów i usług. Cyklicznie wykonywane badania stanowią cenne źródło informacji o polskim rynku produktów, czynnikach świadczących o wysokiej jakości poszczególnego asortymentu oraz zmianach preferencji konsumentów w kolejnych latach. O wyborze firmy i przyznaniu godła decydują m.in. jakość produktu, dostępność produktu, poziom cen, design i wygląd opakowania oraz doświadczenie rynkowe.
Marka Cemex otrzymując I miejsce w kategorii „Cement” została uznana przez respondentów za najlepszą pod względem jakości, kojarzącą się konsumentom z niezawodnością i wytrzymałością, a także jako jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm w swojej kategorii produktowej.
– „Przyznane, już po raz kolejny Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii cement, to ważne potwierdzenie, że klienci dostrzegają i doceniają nasze działania. Jest to dla nas szczególnie ważne w momencie, kiedy wprowadzamy na rynek coraz szerszą paletę cementów o obniżonej emisji CO2 pod marką Vertua®. Produkty Vertua® Ultra, Plus a obecnie także Supreme pozwalają klientom, na obniżenie śladu węglowego w swoich produktach i realizowanych inwestycjach” – mówi Rafał Gajewski, Dyrektor Pionu Handlowego, Członek Zarządu Cemex Polska.
Wyróżnienie Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2024 stanowi dla Cemex bardzo ważne osiągnięcie. Opinia klientów jest dla firmy bardzo istotna, na podstawie wyników ankiet Cemex nieustannie rozwija i doskonali swoje usługi, poszerza ofertę produktową i poszukuje nowych rozwiązań, aby możliwie jak najlepiej spełnić ich oczekiwania. Pozytywne opinie i rekomendacje klientów są dla firmy niezwykle ważne, dlatego każda uzyskana nagroda jest dla niej potwierdzeniem skuteczności podejmowanych działań i wskazuje na dobry kierunek rozwoju.