PSB Mrówka otwiera 400. sklep w Polsce. Marka nie zwalnia tempa

Podziel się:

Zaledwie kilka miesięcy temu Grupa PSB zapowiadała, że 400. sklep Mrówka jest „kwestią czasu”. Teraz ten moment stał się faktem. Symboliczna, jubileuszowa placówka została otwarta w sobotę, 23 sierpnia w Łęczycy (woj. łódzkie), a poprowadzi ją firma rodzinna, która już wcześniej z sukcesem zarządzała marketem Mrówka w Poddębicach. 


Nowo otwarty obiekt znajduje się przy ul. Tumskiej 3. Prowadzi go rodzinna firma Państwa Luźnych, która od lat związana jest z Grupą PSB – wcześniej otworzyli również placówkę Mrówka w Poddębicach. Otwarcie w Łęczycy wpisuje się w dynamiczną strategię ekspansji Grupy PSB, która w ostatnich kwartałach konsekwentnie zwiększa zasięg marki, szczególnie w miastach powiatowych i średnich miejscowościach. 


400 sklepów Mrówka to efekt lat systematycznej pracy i silnych relacji z lokalnymi partnerami – komentuje Anna Kaminska, Członkini Zarządu Grupy PSB. – Cieszy mnie szczególnie to, że rozwój sieci opiera się na wartościach, które od początku są dla nas kluczowe: zaufaniu, przedsiębiorczości i dbałości o lokalne potrzeby. Nowy sklep w Łęczycy wpisuje się w założenia modelu partnerskiego, który Grupa PSB rozwija z powodzeniem od ponad dwóch dekad. Centrala dostarcza know-how, systemy, marketing i dostęp do szerokiego portfolio produktów, a lokalni przedsiębiorcy – znajomość rynku i osobiste zaangażowanie. To połączenie okazuje się jednym z najbardziej efektywnych w polskim handlu detalicznym.



Model partnerski i skala działania

PSB Mrówka to obecnie największa polska sieć marketów typu dom i ogród w Polsce – działa w ponad 70% powiatów. Sklepy prowadzone są przez niezależnych przedsiębiorców w modelu franczyzowym. Centrala zapewnia m.in. know-how, logistykę, ofertę towarową, systemy IT i wsparcie marketingowe.
Nowy sklep w Łęczycy działa zgodnie z najnowszymi standardami sieci – oferuje szeroki asortyment produktów remontowo-budowlanych, dekoracyjnych i ogrodniczych, a także strefy tematyczne dla różnych grup klientów (m.in. majsterkowiczów, czy właścicieli domów i ogrodów).


Potencjał dalszego rozwoju

Grupa PSB zapowiada dalsze otwarcia – zarówno w formacie klasycznym Mrówka, jak i w modelach Mini-Mrówka oraz Mrówka Express, które pozwalają optymalnie dostosować ofertę do wielkości i potencjału lokalnych rynków.  – 400 to nie koniec, to kolejny etap – dodaje Anna Kaminska. – Wiemy, że polski rynek DIY wciąż ma potencjał, szczególnie poza dużymi miastami. Dlatego będziemy dalej rozwijać sieć, stawiając na różnorodne formaty i jakość obsługi. PSB Mrówka to dziś nie tylko marka – to ekosystem lokalnych przedsiębiorców, klientów i zaufania budowanego latami. A liczba 400? To tylko kolejny krok na dłuższej drodze.


 

REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grupa PSB
#wiadomości

Więcej tematów: