Sieć PSB Mrówka została uhonorowana nagrodą "BLIX AWARDS 2025" - Wybór Konsumentów 2025, zdobywając tytuł „Innowacyjna Sieć Roku 2025” w kategorii DIY. To prestiżowe wyróżnienie, przyznawane w ramach największego programu branży retailowej w Polsce, ma szczególne znaczenie, ponieważ opiera się na wynikach badań ilościowych przeprowadzonych łącznie wśród 145 tys. polskich konsumentów odpowiedzialnych za codzienne zakupy - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i sklepach internetowych.

Nagroda potwierdza nie tylko wysoką jakość usług oferowanych przez Grupę PSB, lecz także jej innowacyjność, zaangażowanie i pozytywny wpływ na lokalne społeczności.
Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się 23 października w Warszawie. W imieniu Grupy PSB nagrodę odebrał Grzegorz Filipek, Członek Zarządu.
Na zdjęciu Grzegorz Filipek, Członek Zarządu Grupy PSB Handel S.A.
Grupa PSB
Grupa PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełczu k./Buska-Zdroju, działa na rynku od ponad 27 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza ponad 400 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 276 składach budowlanych, w 397 marketach PSB Mrówka oraz w 81 placówkach handlowych PSB Profi. Placówki obecne są w 90% powiatów w Polsce, co sprawia, że Grupa PSB dociera do niemal każdego mieszkańca kraju. Łącznie zatrudniają one około 14 tysięcy osób.
W 2024 r. łączne przychody partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu, wyniosły 9,1 mld zł, co stanowi wzrost o 4,9% w porównaniu z 2023 rokiem. Z kolei przychody Grupy PSB Handel S.A. osiągnęły 4,2 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 8% rok do roku.
Według badań prowadzonych w 2024 roku dowolną markę Grupy PSB rozpoznaje 80% respondentów: markę Grupy PSB zna 58% Polaków, PSB Mrówka 77%, a PSB Profi 48%.