Rosnąca świadomość rynkowa konsumentów mobilizuje producentów materiałów budowlanych do wyrazistego i kompletnego prezentowania poszczególnych grup produktów.
Wprowadzana przez firmę Bolix nowa szata graficzna na opakowaniach wybranych produktów ma na celu kierowanie jasnego przekazu do potencjalnych nabywców, niezależnie, czy są to fachowcy z branży budowlanej czy klienci indywidualni. Dlatego projekt wchodzących na rynek opakowań złożony jest z dwóch części: strefy z rozpoznawalnym logiem firmy oraz niezbędnej części merytoryczno-technicznej. Zmiany dokonywane są przy tym stopniowo, etapami, począwszy od części klejów i tynków wykorzystywanych przy ociepleniach (kleje Bolix U, Z oraz tynki Bolix MP-KA 15,20).
- Zupełną nowością jest użycie, przy opisie konkretnego wyrobu, wizualizacji (schematu) systemu ociepleń wraz z odniesieniami do produktów wchodzących w skład całego rozwiązania – wskazuje Ireneusz Stachowicz Specjalista ds. produktu z firmy Bolix – Dzięki temu odbiorca ma świadomość, w jakich konfiguracjach poszczególne elementy systemu uzyskują oczekiwaną jakość.
Klarowny podział na logo i specyfikację wybranego rozwiązania pozwala też konsumentowi umiejętnie łączyć znajomość sprawdzonej marki z informacjami na temat zastosowania oraz składu poszukiwanego wyrobu. Szczególnie dla specjalistów, od lat śledzących branżę, istotne jest, by innowacyjne elementy stanowiły estetyczne uzupełnienie i nawiązanie do wcześniejszych, rozpoznawalnych motywów, wskazujących konkretną markę. Producenci materiałów budowlanych tworzą bowiem swój wizerunek długofalowo. W przypadku nowych opakowań produktów Bolix całość kompozycji stanowi więc połączenie znanej na rynku kolorystyki i symboli firmy z nowymi, wizualnymi i merytorycznymi, akcentami.
- Zupełną nowością jest użycie, przy opisie konkretnego wyrobu, wizualizacji (schematu) systemu ociepleń wraz z odniesieniami do produktów wchodzących w skład całego rozwiązania – wskazuje Ireneusz Stachowicz Specjalista ds. produktu z firmy Bolix – Dzięki temu odbiorca ma świadomość, w jakich konfiguracjach poszczególne elementy systemu uzyskują oczekiwaną jakość.
REKLAMA:
Klarowny podział na logo i specyfikację wybranego rozwiązania pozwala też konsumentowi umiejętnie łączyć znajomość sprawdzonej marki z informacjami na temat zastosowania oraz składu poszukiwanego wyrobu. Szczególnie dla specjalistów, od lat śledzących branżę, istotne jest, by innowacyjne elementy stanowiły estetyczne uzupełnienie i nawiązanie do wcześniejszych, rozpoznawalnych motywów, wskazujących konkretną markę. Producenci materiałów budowlanych tworzą bowiem swój wizerunek długofalowo. W przypadku nowych opakowań produktów Bolix całość kompozycji stanowi więc połączenie znanej na rynku kolorystyki i symboli firmy z nowymi, wizualnymi i merytorycznymi, akcentami.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Bolix