Rozpoczął się nowy sezon piłkarski, a tym samym kolejny rozdział współpracy OKNOPLAST ze sławnym Interem Mediolan.

Decyzja o sponsorowaniu Interu Mediolan, jednego z najlepszych światowych klubów wynikała ze strategii rozwoju firmy. Wiemy już, że był to znakomity krok. Wizerunkowo OKNOPLAST znacznie umocnił swoją pozycję. Pokazaliśmy się jako mocny gracz na rynku europejskim, przedsiębiorstwo z którym chcą współpracować najlepsi. Od początku roku nasza sieć sprzedaży dynamicznie się rozbudowała, co ciekawe nie tylko na rynku włoskim. Dołączyło do nas wielu Partnerów Handlowych z innych krajów europejskich, dla których właśnie fakt sponsoringu Interu był uwiarygodnieniem kondycji i potencjału firmy - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu z OKNOPLAST.
REKLAMA:
Fakt sponsorowania tak potężnego klubu jak włoski Inter przez OKNOPLAST, to również promocja Polski za granicą. Firma udowodniła, że można z sukcesem prowadzić biznes na europejskim poziomie. Przy nawiązaniu współpracy z klubem znaczącą rolę odegrał wizerunek firmy oraz skala jej działalności. Wraz z OKNOPLAST sponsorami klubu są tak uznane międzynarodowo firmy jak Nike czy Volvo.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast