Johanesburg - największe miasto w Republice Południowej Afryki, nazywane światową stolicą złota było miejscem tegorocznego spotkania dystrybutorów marki Stanley.

Podczas sesji otwierającej, poświęconej trendom na rynku narzędziowym, przedstawiciele firmy Stanley Black&Decker omówili kierunki rozwoju narzędzi ręcznych i elektronarzędzi na rynkach: polskim, europejskim i światowym. Przedstawiono porównanie wielkości sprzedaży w latach 2012 i 2011 oraz omówiono plany firmy na rok 2013. Organizatorzy zwrócili uwagę na planowane rozszerzenie gamy elektronarzędzi DeWalt i Black&Decker oraz rozwój nowych grup produktowych.
REKLAMA:

W Centrum Serwisowym Stanley Black&Decker dystrybutorzy mieli okazję zapoznać się bliżej z problematyką serwisu elektronarzędzi DeWalt oraz wybranymi grupami narzędzi Stanley (systemy magazynowania, narzędzia hydrauliczne i mechaniczne). Dużo miejsca organizatorzy poświęcili zagadnieniom efektywnej sprzedaży i marketingu. Przedstawiono m.in. wykorzystywane na rynku narzędziowym metody wspomagania sprzedaży, w tym reklamę i promocję, a także rosnące znaczenie Internetu jako kanału dotarcia do klientów.

REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Stanley