Firmy Austrotherm i Knauf Industries Polska to pierwsi uczestnicy Programu „Gwarantowany Styropian”, realizowanego pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS), którym przyznano Certyfikaty Jakości. Wyróżnieni producenci uzyskali prawo do umieszczenia Znaku Jakości „Gwarantowany Styropian” na swych produktach.
Fot. PSPSJak mówi Kamil Kiejna, prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS), certyfikacja w Programie „Gwarantowany Styropian” jest wymagającym i złożonym procesem. – Po pierwsze, w drodze losowego poboru wyrobów z rynku i badań laboratoryjnych weryfikowana jest zgodność parametrów wyrobu z deklaracją producenta. Po drugie, wprowadzany do obrotu i podlegający kontroli styropian musi odpowiadać określonym w Programie zaleceniom dla poszczególnych aplikacji. Po trzecie, wszystkie wyroby muszą być czytelnie oznakowane dodatkową tabelą Programu informującą o poziomie wytrzymałości na ściskanie (CS), wartości współczynnika przewodzenia ciepła (lambda) oraz minimalnej wadze jednego metra sześciennego styropianu danej odmiany. Dopiero spełnienie tych trzech wymogów jest podstawą do otrzymania Certyfikatu i Znaku Jakości „Gwarantowany Styropian”. Co więcej, certyfikatu nie przyznaje się bezterminowo: jakość wyrobów podlega w ramach Programu nieustannej weryfikacji – wyjaśnia prezes Kiejna.
Prezes zarządu Austrotherm Anna Śpiewak podkreśla, że jej firma już od dwudziestu lat skupia się na budowaniu marki jakości, co możliwe jest dzięki stałej, bardzo dobrze wyszkolonej kadrze, która dba o powtarzalność procesów produkcyjnych. – Cieszy nas, że także kontrole przeprowadzone przez niezależne laboratoria w ramach Programu „Gwarantowany Styropian”, potwierdziły, iż jesteśmy niezawodni. To kolejny dowód, że nasze produkty spełniają, z nadwyżką, wszystkie deklarowane parametry i stanowią na rynku wzorzec jakości. Poprzez udział w Programie chcemy pokazać jeszcze większą otwartość oraz uświadomić konsumentom, że inwestycja w produkt od rzetelnego producenta oznacza komfort i bezpieczeństwo oraz generuje, w całym okresie użytkowania wymarzonego domu, wysokie oszczędności – wskazuje Anna Śpiewak.
Fot. PSPS– Udział w Programie „Gwarantowany Styropian”, przypieczętowany otrzymaniem Certyfikatu Jakości, jest integralnym elementem naszej strategii rozwoju na rynku izolacji budowlanych –mówi Tomasz Libera, prezes zarządu Knauf Industries Polska. Bazą tej strategii są solidne, uczciwie oznaczone produkty, co potwierdza przyznany przez niezależne jednostki badawcze Znak Jakości. Marka Knauf to synonim rzetelności i doskonałej jakości na rynku budowlanym, to marka której można zaufać. Pozycja jednego z liderów Programu „Gwarantowany Styropian” jest tego najlepszym potwierdzeniem.
Produkty z logotypem „Gwarantowany Styropian” pojawią się na rynku w przeciągu najbliższych tygodni. Program „Gwarantowany Styropian” to efekt działań na rzecz jakości wyrobów styropianowych dla budownictwa wprowadzanych do obrotu i krzewienia uczciwych praktyk rynkowych.
Informacje dotyczące Programu są dostępne pod adresem www.gwarantowanystyropian.pl.
Prezes zarządu Austrotherm Anna Śpiewak podkreśla, że jej firma już od dwudziestu lat skupia się na budowaniu marki jakości, co możliwe jest dzięki stałej, bardzo dobrze wyszkolonej kadrze, która dba o powtarzalność procesów produkcyjnych. – Cieszy nas, że także kontrole przeprowadzone przez niezależne laboratoria w ramach Programu „Gwarantowany Styropian”, potwierdziły, iż jesteśmy niezawodni. To kolejny dowód, że nasze produkty spełniają, z nadwyżką, wszystkie deklarowane parametry i stanowią na rynku wzorzec jakości. Poprzez udział w Programie chcemy pokazać jeszcze większą otwartość oraz uświadomić konsumentom, że inwestycja w produkt od rzetelnego producenta oznacza komfort i bezpieczeństwo oraz generuje, w całym okresie użytkowania wymarzonego domu, wysokie oszczędności – wskazuje Anna Śpiewak.
REKLAMA:
Fot. PSPS– Udział w Programie „Gwarantowany Styropian”, przypieczętowany otrzymaniem Certyfikatu Jakości, jest integralnym elementem naszej strategii rozwoju na rynku izolacji budowlanych –mówi Tomasz Libera, prezes zarządu Knauf Industries Polska. Bazą tej strategii są solidne, uczciwie oznaczone produkty, co potwierdza przyznany przez niezależne jednostki badawcze Znak Jakości. Marka Knauf to synonim rzetelności i doskonałej jakości na rynku budowlanym, to marka której można zaufać. Pozycja jednego z liderów Programu „Gwarantowany Styropian” jest tego najlepszym potwierdzeniem.
Produkty z logotypem „Gwarantowany Styropian” pojawią się na rynku w przeciągu najbliższych tygodni. Program „Gwarantowany Styropian” to efekt działań na rzecz jakości wyrobów styropianowych dla budownictwa wprowadzanych do obrotu i krzewienia uczciwych praktyk rynkowych.
Informacje dotyczące Programu są dostępne pod adresem www.gwarantowanystyropian.pl.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: PSPS