Kampania społeczna „Szóste paliwo”, zorganizowana przez ROCKWOOL Polska, czeka na głosy w konkursie Unii Europejskiej – „World You Like Challenge”.
Fot. Rockwool
Głosowanie na najlepszy projekt związany z ekologią potrwa do 18 sierpnia.Konkurs zorganizowany przez Unię Europejską ma na celu promocję rozwiązań i akcji ekologicznych na terenie krajów wspólnoty. Jednym z takich działań jest prowadzona przez ROCKWOOL kampania „Szóste paliwo”. Inicjatywa ta uświadamia, że najtańszą energią jest energia zaoszczędzona. Właściwie wykonana izolacja budynków to mniejszy wydatek energii i pieniędzy na ogrzewanie, a co za tym idzie – mniejsza emisja CO2. Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie http://6paliwo.pl.
Fot. Rockwool
Na kampanię społeczną „Szóste paliwo” w ramach konkursu „World You Like Challenge” można głosować raz dziennie do 18 sierpnia 2013 na stronie http://world-you-like.europa.eu/en/success-stories/project-overview/communication-campaign-the-sixth-fuel/.
Głosowanie na najlepszy projekt związany z ekologią potrwa do 18 sierpnia.Konkurs zorganizowany przez Unię Europejską ma na celu promocję rozwiązań i akcji ekologicznych na terenie krajów wspólnoty. Jednym z takich działań jest prowadzona przez ROCKWOOL kampania „Szóste paliwo”. Inicjatywa ta uświadamia, że najtańszą energią jest energia zaoszczędzona. Właściwie wykonana izolacja budynków to mniejszy wydatek energii i pieniędzy na ogrzewanie, a co za tym idzie – mniejsza emisja CO2. Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie http://6paliwo.pl.
Fot. Rockwool
Na kampanię społeczną „Szóste paliwo” w ramach konkursu „World You Like Challenge” można głosować raz dziennie do 18 sierpnia 2013 na stronie http://world-you-like.europa.eu/en/success-stories/project-overview/communication-campaign-the-sixth-fuel/.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Rockwool