Podsumowanie cyklu The Nice Music Stars

Podziel się:
W tegorocznej edycji odbyło się 5 niezapomnianych wydarzeń muzycznych, które na żywo obejrzało łącznie ponad 75 tysięcy widzów. Przez sześć miesięcy do każdego zakupionego zestawu nabywca automatyki otrzymywał gwarantowany bilet na wybrany przez siebie koncert. W ten sposób użytkownicy automatyki Nice otrzymali aż 2 tys. biletów.

Promocją objęte było 14 zestawów automatyki oraz automatyczne i ręczne bramy garażowe Nice. Procedura wyboru koncertu była niezwykle prosta. Do każdego wydanego zestawu dołączony był specjalny formularz zgłoszeniowy, który wraz z kopią dokumentu nabywca automatyki zobowiązany był przesłać do Nice. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia nabywca wskazywał koncert, na który chce otrzymać bilet. W korespondencji zwrotnej otrzymywał imienny voucher, który był wymieniany na bilet w dniu koncertu.

Fot. Jakub JaneckiFot. Jakub Janecki
W ramach cyklu The Nice Music Stars odbyło się pięć wspaniałych wydarzeń muzycznych. W marcu w gdańskiej Ergo Arenie byliśmy świadkami niezapomnianego występu grupy tenorów IL Divo. 10 dni później w Łodzi odbyło się wiekopomne wydarzenie dla milionów nastoletnich fanów muzyki. W Atlas Arenie po raz pierwszy przed polską publicznością wystąpił Justin Bieber. Nowoczesna hala pękała w szwach, także od okrzyków i pisków tysięcy najmłodszych fanów. Firma Nice zanotowała wtedy niesamowity zwrot reklamowy. Warto podkreślić, że łączna długość wszystkich materiałów radiowo-telewizyjnych przekroczyła w przypadku tylko tego jednego koncertu ponad 10 godzin.
REKLAMA:

W sierpniu w Gdańsku na stadionie piłkarskim wybudowanym na Euro 2012 zaśpiewała legendarna grupa Bon Jovi. Niezapomniany show oglądało na żywo 35 tysięcy widzów. Również we wrześniu nie zabrakło emocji. Najpierw mogliśmy być świadkami koncertu brytyjskiego duetu Pet Shop Boys, a na zakończenie cyklu w Rybniku wystąpił Rod Stewart.

Fot. Jakub JaneckiFot. Jakub Janecki
Każdy z koncertów wywołał bardzo duże zainteresowanie medialne, co pozwoliło na zanotowanie wysokiego ekwiwalentu reklamowego. Łącznie dla czterech koncertów (brak danych dla koncertu Bon Jovi) wyniósł on 16,3 mln zł. Najwyższy ekwiwalent odnotowano w przypadku koncertu Justina Biebera, w przypadku którego przekroczył on nawet 10 mln zł.

Łącznie o The Nice Music Stars odnotowano blisko 3 tys. wzmianek w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie. Jeśli chodzi o czas radiowo-telewizyjny, analizowane 4 koncerty były obecne łącznie przez ponad 14,5 godziny. Koncerty były także promowane w niezwykle aktywny sposób, nie tylko za pośrednictwem mediów, ale także reklam wielkopowierzchniowych, billboardów outdoorowych, plakatów czy w środkach komunikacji publicznej. Duży nacisk został również położony na reklamę w kinach. Zapowiedzi koncertów były prezentowane przed emisjami filmów w sieci kin Helios oraz Multikinach.

(G)
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Nice
#okna #wiadomości #okno #okna i drzwi #imprezy #nice

Więcej tematów: