Bitwa konstruktorów rozstrzygnięta! Główną nagrodę – 5 tys. zł zdobył Marcin Kołodziej . Zwycięzca przygotował projekt i koncepcje na designerskie eco meble, które zostaną wykonane w ramach projektu.
Fot. Marcin Kołodziej, Krispol Marcin Kołodziej z wykształcenia jest prawnikiem i filologiem. Na co dzień mieszka w niewielkim mieszkaniu w Rzeszowie. Jak sam o nim mówi, „głód miejsca” stał się jednym z katalizatorów rozwoju pasji, której rezultaty zostały zaprezentowane w konkursie.
Jednak „Męski Azyl” Pana Marcina znajduje się gdzie indziej. - Jest to poddasze nad garażem w domu rodzinnym, zwane przeze mnie Dziuplą - opowiada Marcin Kołodziej. – To właśnie tam, gdy jeszcze byłem młodszy powstawały moje pierwsze piosenki. Tam spotykałem się z przyjaciółmi i tam rozwijałem swoje pasje konstruktorskie. Tam też powstały konstrukcje na „Bitwę Konstruktorów”.
Fot. Krispol Marcin Kołodziej wygrał przytłaczającą ilością głosów. Internauci docenili jego pomysłowość oraz praktyczność. Do naszego konkursu zgłosił eco-meble. To specyficzne konstrukcje własnej, garażowej produkcji. Wyróżniają się nowoczesnym designem i pomysłem na realizację. Często powstają z części, które mogłyby wydawać się bezużyteczne - Zawsze lubiłem projektować, ulepszać i wpisywać przedmioty w konkretną przestrzeń – mówi Marcin Kołodziej. Tak powstało zaprezentowane Łóżko, szafka TV - pozyskana ze starych hal fabryki Zelmera oraz piękna witryna, która powstała ze starej szafki z gabinetu lekarskiego. Całość świetnie się prezentuje i może mieć szanse szerzej zaistnieć na rynku nowoczesnego meblarskiego designu.
Eco meble zobaczysz na: http://www.bitwakonstruktorow.pl/
Przypomnijmy, że głosowanie na projekty odbywało się na stronie www.facebook.com/MeskiAzyl. Na czym polegał konkurs Męskiego Azylu pod nazwą „Bitwa konstruktorów ”? Przez ostatnie tygodnie zbieraliśmy pomysły na projekty, które można zrealizować w przydomowym garażu. Warunkiem było wykonanie pracy maksymalnie w ciągu 12 miesięcy. Na naszą inicjatywę zareagowało kilkudziesięciu konstruktorów z całej Polski.
Najlepszy projekt wybrali internauci po kilku rundach eliminacji. Wystarczyło wejść na stronę: www.facebook.com/MeskiAzyl, polubić nasz profil i przejść bezpośrednio na stronę naszego pojedynku: www.bitwakonstruktorow.pl. Tam można było wybrać ulubiony projekt i oddać swój głos przez „polubienie”.
- Ogromnie cieszę się ze zwycięstwa! Nadal nie mogę w to uwierzyć! – mówi Marcin Kołodziej. Mam nadzieję, że to zwycięstwo w znacznie większym stopniu pomoże mi rozwijać moją pasję – dodaje.
Fot. KrispolFot. Krispol
Poprzez konkursy „Męskiego Azylu” chcemy promować męskie pasje i nieznanych dotychczas konstruktorów. Pokazujemy, jakie pomysły mogą zrodzić się w przydomowym garażu, a potem przekształcić się w świetnie prosperujące firmy.
Pomysłodawcą i sponsorem akcji Męski Azyl jest firma KRISPOL. Spółka, która zajmuje się produkcją bram garażowych, okien, drzwi i rolet okiennych – produktów chroniących domowy azyl. Pomysł na tę firmę powstał w zaciszu przydomowego garażu – miejsca, które z kolei często bywa azylem konstruktorów czy początkujących przedsiębiorców rozwijających swoje pasje. Tak zrodziła się idea projektu Męski Azyl.
Fot. KrispolFot. Krispol
- Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie, jakie wzbudza Męski Azyl. To pierwszy tego typu projekt w branży. – mówi Anna Michalak-Siezieniewska z KRISPOL – Nie tylko ilość, ale przede wszystkim jakość zgłaszanych w konkursach pomysłów była dla nas miłym zaskoczeniem. Wszystkich tych, którzy chcą zobaczyć nasze nowości rynkowe, a także poczuć na żywo atmosferę Męskiego Azylu, zapraszamy na targi BUDMA (11-14 marca) w Poznaniu. Znajdziecie nas w Pawilonie 5, na stoisku nr 19 – dodała Anna Michalak-Siezieniewska.
Jednak „Męski Azyl” Pana Marcina znajduje się gdzie indziej. - Jest to poddasze nad garażem w domu rodzinnym, zwane przeze mnie Dziuplą - opowiada Marcin Kołodziej. – To właśnie tam, gdy jeszcze byłem młodszy powstawały moje pierwsze piosenki. Tam spotykałem się z przyjaciółmi i tam rozwijałem swoje pasje konstruktorskie. Tam też powstały konstrukcje na „Bitwę Konstruktorów”.
REKLAMA:
Fot. Krispol Marcin Kołodziej wygrał przytłaczającą ilością głosów. Internauci docenili jego pomysłowość oraz praktyczność. Do naszego konkursu zgłosił eco-meble. To specyficzne konstrukcje własnej, garażowej produkcji. Wyróżniają się nowoczesnym designem i pomysłem na realizację. Często powstają z części, które mogłyby wydawać się bezużyteczne - Zawsze lubiłem projektować, ulepszać i wpisywać przedmioty w konkretną przestrzeń – mówi Marcin Kołodziej. Tak powstało zaprezentowane Łóżko, szafka TV - pozyskana ze starych hal fabryki Zelmera oraz piękna witryna, która powstała ze starej szafki z gabinetu lekarskiego. Całość świetnie się prezentuje i może mieć szanse szerzej zaistnieć na rynku nowoczesnego meblarskiego designu.
Eco meble zobaczysz na: http://www.bitwakonstruktorow.pl/
Przypomnijmy, że głosowanie na projekty odbywało się na stronie www.facebook.com/MeskiAzyl. Na czym polegał konkurs Męskiego Azylu pod nazwą „Bitwa konstruktorów ”? Przez ostatnie tygodnie zbieraliśmy pomysły na projekty, które można zrealizować w przydomowym garażu. Warunkiem było wykonanie pracy maksymalnie w ciągu 12 miesięcy. Na naszą inicjatywę zareagowało kilkudziesięciu konstruktorów z całej Polski.
Najlepszy projekt wybrali internauci po kilku rundach eliminacji. Wystarczyło wejść na stronę: www.facebook.com/MeskiAzyl, polubić nasz profil i przejść bezpośrednio na stronę naszego pojedynku: www.bitwakonstruktorow.pl. Tam można było wybrać ulubiony projekt i oddać swój głos przez „polubienie”.
- Ogromnie cieszę się ze zwycięstwa! Nadal nie mogę w to uwierzyć! – mówi Marcin Kołodziej. Mam nadzieję, że to zwycięstwo w znacznie większym stopniu pomoże mi rozwijać moją pasję – dodaje.
Fot. KrispolFot. Krispol
Poprzez konkursy „Męskiego Azylu” chcemy promować męskie pasje i nieznanych dotychczas konstruktorów. Pokazujemy, jakie pomysły mogą zrodzić się w przydomowym garażu, a potem przekształcić się w świetnie prosperujące firmy.
Pomysłodawcą i sponsorem akcji Męski Azyl jest firma KRISPOL. Spółka, która zajmuje się produkcją bram garażowych, okien, drzwi i rolet okiennych – produktów chroniących domowy azyl. Pomysł na tę firmę powstał w zaciszu przydomowego garażu – miejsca, które z kolei często bywa azylem konstruktorów czy początkujących przedsiębiorców rozwijających swoje pasje. Tak zrodziła się idea projektu Męski Azyl.
Fot. KrispolFot. Krispol
- Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie, jakie wzbudza Męski Azyl. To pierwszy tego typu projekt w branży. – mówi Anna Michalak-Siezieniewska z KRISPOL – Nie tylko ilość, ale przede wszystkim jakość zgłaszanych w konkursach pomysłów była dla nas miłym zaskoczeniem. Wszystkich tych, którzy chcą zobaczyć nasze nowości rynkowe, a także poczuć na żywo atmosferę Męskiego Azylu, zapraszamy na targi BUDMA (11-14 marca) w Poznaniu. Znajdziecie nas w Pawilonie 5, na stoisku nr 19 – dodała Anna Michalak-Siezieniewska.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Krispol