Polscy dziennikarze zagrali z Interem Mediolan

Podziel się:
W poniedziałek 24 marca z inicjatywy firmy OKNOPLAST Reprezentacja Dziennikarzy z Polski zmierzyła się w meczu z drużyną gwiazd – byłymi zawodnikami Interu Mediolan, w której wystąpili m.in. wicemistrz świata Dino Baggio i wicemistrz Europy Francesco Toldo. Nie przypadkowo dziennikarzy sportowych do Włoch zaprosił Oknoplast, od ponad dwóch lat firma jest Top Sponsorem klubu z Mediolanu.

W ramach spotkania żurnaliści z Polski mogli uczestniczyć w konferencji z Diego Milito, który z mediolańskim klubem wygrał Ligę Mistrzów i zdobył klubowe mistrzostwo świata. Pobyt rozpoczął się jednak od meczu Interu Mediolan na słynnym San Siro z Atalantą Bergamo, po którym polscy dziennikarze wzięli udział w pomeczowej konferencji prasowej.

Fot. OknoplastFot. OknoplastFot. OknoplastFot. Oknoplast
Następnego dnia dziennikarze zostali zaproszeni do Centro Sportivo Angelo Moratti, gdzie mogli obejrzeć trening pierwszego składu. To właśnie tam odbył się mecz towarzyski z Inter Forever – drużyny, w skład której wchodzą takie sławy jak wicemistrz świata Dino Baggio i wicemistrz Europy Francesco Toldo. Reprezentacja Dziennikarzy prowadziła do przerwy 1:0. Jednak w drugiej połowie drużyna z Mediolanu strzeliła naszym żurnalistom trzy gole.
REKLAMA:

Kadra polskich dziennikarzy prowadzona była przez Edwarda Klejndinsta, który współpracował z trenerami reprezentacji Polski Januszem Wójcikiem, Jerzym Engelem i Pawłem Janasem. Trenerem piłkarzy z Mediolanu był Roberto Boninsegna, dwukrotny król strzelców rozgrywek (1971, 1972).

Fot. OknoplastFot. OknoplastFot. OknoplastFot. Oknoplast
Inicjatywa spotkania wyszła od Oknoplastu - Top Sponsora Interu Mediolan, podczas turnieju piłkarskiego organizowanego przez firmę, z udziałem dziennikarzy i oldbojów Puszczy Niepołomice oraz Cracovii w Niepołomicach. Rozmowy nt. organizacji  takiego wydarzenia rozpoczęły się na stadionie Puszczy Niepołomice, która występuje w I lidze i którą od wielu lat  sponsorujemy. Dzięki wizycie w Mediolanie dziennikarze z Polski  mieli szansę na własne oczy przekonać się na czym polega nasza strategia biznesowa i jakie możemy czerpać korzyści ze sponsoringu zagranicznych wielkich marek piłkarskich – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #okna i drzwi #oknoplast

Więcej tematów: