Aż przez 11 dni, od 21 do 31 marca, firma OKNOPLAST będzie prezentować swoje produkty na międzynarodowych targach w Lyonie - Foire de Lyon. Na odwiedzających stoisko firmy czeka atrakcyjny konkurs, w którym nagrodą główną jest vipowski wieczór na stadionie Stade Gerland w towarzystwie zawodników najpopularniejszego z klubów piłkarskich z Francji – Olympique Lyon, który rozgrywa mecze w strojach z logotypem OKNOPLAST.

Dzięki współpracy z czołowym francuskim klubem z Ligue 1 - logo firmy od lipca 2013 roku, kiedy to został podpisany kontrakt, pojawiło się na strojach piłkarzy wraz z takimi markami jak m.in. Hyundai czy Intermarche. Za sprawą partnerstwa z klubem trafiło też do popularnej na całym świecie gry FIFA 14. Podczas tegorocznych targów w Lyonie na odwiedzających stoisko OKNOPLAST czeka także Xbox, dzięki któremu można przenieść się na Stade Gerland i rozegrać wirtualny mecz.
REKLAMA:
Firma OKNOPLAST obecna jest na rynku francuskim od 2009 roku, a jej produkty można nabyć już w ponad 460 salonach na terenie całego kraju. Rozwój ten doceniono honorując OKNOPLAST tytułem „Najlepszy Polski Exporter”, wręczonym przez Ambasadora Polski we Francji.

Targom w Lyonie towarzyszy szereg koncertów i eventów, związanych z historią muzyki rockowej, która jest tematem przewodnim tegorocznej, 96-stej edycji targów. Wielobranżowe targi Foire de Lyon co roku odwiedza ponad 250 tysięcy osób.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast