Aplikacja na urządzenia mobilne JunkersHome oraz kompleksowy program współpracy z Autoryzowanymi Instalatorami marki Junkers zostały nagrodzone.
Czytelnicy magazynu Systemy Instalacyjne docenili walory techniczno-użytkowe i praktyczność, służącej do zdalnego zarządzania domowym systemem grzewczym, aplikacji na urządzenia mobilne - JunkersHome. Uznali ją za najbardziej innowacyjny produkt w kategorii Automatyka/Urządzenia Regulacyjne i przyznali statuetkę „SYSTEM INSTALACYJNY 2013 roku”.
Celem organizowanego już po raz ósmy konkursu magazynu Systemy Instalacyjne jest ujawnienie preferencji czytelników, czyli końcowej grupy odbiorców produktów wprowadzanych na polski rynek instalacyjny. W tegorocznej edycji oddano prawie 6000 głosów.
Marka Junkers została wyróżniona także przez redakcję Rynku Instalacyjnego i otrzymała statuetkę „LIDER INSTALACJI 2014” w kategorii „Marketing i rozwój rynkowy firmy” za kompleksowy program współpracy z Autoryzowanymi Instalatorami. Nagrodę wręczono podczas towarzyszącej targom Instalacje II Konferencji Rynku Urządzeń Grzewczych zorganizowanej przez Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG).
Organizatorzy konkursu Medium – LIDER INSTALACJI zwrócili uwagę na fakt, że w podejmowanych przez markę Junkers działaniach marketingowych i szkoleniowych, służących aktywizacji i umacnianiu kontaktu z instalatorami, wykorzystywane są nowoczesne narzędzia, e-szkolenie, marketing online, telemarketing oraz akcje lojalnościowe. Uznanie zdobyła także platforma www.szkolenia-junkers.pl, która umożliwia dostęp do dokumentacji technicznej, szkoleń i bieżących informacji dedykowanych specjalistom. Wszystkie powyższe aktywności stanowią wyróżniającą się na rynku ofertę, wspierającą codzienną pracę instalatorów oraz gwarantującą im wymierne korzyści ze współpracy z marką Junkers.
Celem organizowanego już po raz ósmy konkursu magazynu Systemy Instalacyjne jest ujawnienie preferencji czytelników, czyli końcowej grupy odbiorców produktów wprowadzanych na polski rynek instalacyjny. W tegorocznej edycji oddano prawie 6000 głosów.
REKLAMA:
Marka Junkers została wyróżniona także przez redakcję Rynku Instalacyjnego i otrzymała statuetkę „LIDER INSTALACJI 2014” w kategorii „Marketing i rozwój rynkowy firmy” za kompleksowy program współpracy z Autoryzowanymi Instalatorami. Nagrodę wręczono podczas towarzyszącej targom Instalacje II Konferencji Rynku Urządzeń Grzewczych zorganizowanej przez Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG).
Organizatorzy konkursu Medium – LIDER INSTALACJI zwrócili uwagę na fakt, że w podejmowanych przez markę Junkers działaniach marketingowych i szkoleniowych, służących aktywizacji i umacnianiu kontaktu z instalatorami, wykorzystywane są nowoczesne narzędzia, e-szkolenie, marketing online, telemarketing oraz akcje lojalnościowe. Uznanie zdobyła także platforma www.szkolenia-junkers.pl, która umożliwia dostęp do dokumentacji technicznej, szkoleń i bieżących informacji dedykowanych specjalistom. Wszystkie powyższe aktywności stanowią wyróżniającą się na rynku ofertę, wspierającą codzienną pracę instalatorów oraz gwarantującą im wymierne korzyści ze współpracy z marką Junkers.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Junkers