Alumast SA – czołowy producent i dostawca masztów flagowych oraz słupów oświetleniowych w Polsce – wspiera kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd – zatrzymaj się i żyj”, która rozpocznie się 23 maja. Głównym celem inicjatywny jest uświadamianie społeczeństwa o zagrożeniach i niebezpieczeństwach na ulicach, przejazdach kolejowych oraz pasach dla pieszych. Akcja ma przyczynić się przede wszystkim do ograniczenia liczby kolizji w miejscach o podwyższonym ryzyku.

„Od zawsze przykładamy dużą wagę do bezpieczeństwa, dlatego też inicjatywa „Bezpieczny przejazd” w szczególności zwróciła naszą uwagę. Wszystkie nasze produkty posiadają właściwe certyfikaty ochronności. Odpowiednio dobrana infrastruktura oświetleniowa w takich miejscach, jak drogi i przejazdy kolejowe, znacznie wpływa na poprawę bezpieczeństwa kierowców, jak i pieszych. Zastosowanie kompozytowej technologii pozwala znacząco ograniczyć skutki ewentualnych wypadków. W czasie kampanii będziemy starać się uświadomić ludziom, że nawet w przypadku kolizji ze słupem kompozytowym, nie stanowi on zagrożenia dla kierowcy – w przeciwieństwie do stalowego lub betonowego." – mówi Zbigniew Szkopek, prezes Alumast SA.
REKLAMA:
Alumast SA jest również sprawdzonym dostawcą słupów oświetleniowych dla PKP Polskie Linie Kolejowe SA. Tylko w 2013 roku spółka dostarczyła ok. 1000 sztuk standardowych i łamanych nośników źródeł światła o wysokości od 5 do 9 metrów.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Alumast