Firma Nice Polska zaprezentowała kolejną inicjatywę skierowaną do sieci swoich Partnerów Handlowych. Z okazji rozpoczynających się mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii przygotowano dla wszystkich osób zaangażowanych w relacje handlowe z Nice specjalną aplikację on-line do typowania wyników meczów. Dla najlepszych przewidziano atrakcyjne nagrody, w tym nagrodę główną – podwójny bilet na mecz fazy grupowej Ligi Mistrzów w sezonie 2014-2015!
Mistrzostwa Świata w Brazylii to jedno z największych wydarzeń sportowych na świecie. Ze względu na silne zaangażowanie marki Nice w różne dyscypliny sportu, postanowiono przygotować specjalny konkurs dla wszystkich Partnerów Handlowych. Zabawa jest niezwykle prosta. Za pośrednictwem specjalnej aplikacji on-line uczestnicy typują wyniki poszczególnych meczów. W zabawie mogą brać udział wszyscy pracownicy Partnerów Handlowych Nice, a także ich instalatorzy.
Fot. Nice
Dla uczestników przygotowano atrakcyjne nagrody: piłki Zina, T-shirty oraz polary Nice. Dla osoby, która wytypuje najwięcej poprawnych wyników, ufundowany zostanie podwójny bilet na mecz fazy grupowej Ligi Mistrzów w sezonie 2014-2015! – Od lat staramy się pielęgnować relacje handlowe z naszymi partnerami, przygotowując dla nich wiele ciekawych przedsięwzięć. Wydaje mi się, że mimo braku naszej reprezentacji, uwaga wielu ludzi w czerwcu i lipcu będzie skupiona wyłącznie na Mundialu. Dla wszystkich, którzy z nami współpracują, przygotowaliśmy specjalny konkurs polegający na typowaniu wyników poszczególnych meczów. Osoba, która trafi najwięcej wyników, jeszcze jesienią tego roku będzie mogła na żywo obejrzeć mecz Ligi Mistrzów – mówi Wojciech Jankowski, Manager w dziale marketingu Nice Polska.
REKLAMA:
Fot. Nice
Dla uczestników przygotowano atrakcyjne nagrody: piłki Zina, T-shirty oraz polary Nice. Dla osoby, która wytypuje najwięcej poprawnych wyników, ufundowany zostanie podwójny bilet na mecz fazy grupowej Ligi Mistrzów w sezonie 2014-2015! – Od lat staramy się pielęgnować relacje handlowe z naszymi partnerami, przygotowując dla nich wiele ciekawych przedsięwzięć. Wydaje mi się, że mimo braku naszej reprezentacji, uwaga wielu ludzi w czerwcu i lipcu będzie skupiona wyłącznie na Mundialu. Dla wszystkich, którzy z nami współpracują, przygotowaliśmy specjalny konkurs polegający na typowaniu wyników poszczególnych meczów. Osoba, która trafi najwięcej wyników, jeszcze jesienią tego roku będzie mogła na żywo obejrzeć mecz Ligi Mistrzów – mówi Wojciech Jankowski, Manager w dziale marketingu Nice Polska.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Nice