Dziesięć tysięcy plakatów reklamowych i trzysta billboardów w całej Polsce. Ponad setka publikacji w prasie i mediach elektronicznych oraz tysiące osób, które zobaczyły charakterystyczny logotyp i hasło „WYBRAŁEŚ DOBRY PRODUKT – WYBIERZ DOBRY MONTAŻ”. To pierwsze efekty działań realizowanych w ramach trwającej od trzech miesięcy kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”.
Fot. POiD Profesjonaliści związani z branżą stolarki budowlanej doskonale wiedzą, że właściwy montaż jej rozwiązań jest równie ważny, co dobry produkt. Poziom tej wiedzy wśród inwestorów indywidualnych jest jednak bardzo różny. Skutkuje to tym, że niejednokrotnie okna, drzwi czy bramy garażowe instalowane są przez niefachowych wykonawców, niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej czy zaleceniami producenta wyrobów. W efekcie popełnionych błędów energooszczędne produkty nie zachowują swoich wysokich parametrów technologicznych oraz niszczeją szybciej, niż wynikałoby to z naturalnego cyklu zużycia materiałów.
Prowadzona przez Związek Polskie Okna i Drzwi kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ” ma zwrócić na ten problem uwagę osób planujących zakup stolarki budowlanej i zbudować ich świadomość w zakresie technik i zalet poprawnego montażu oraz korzystania z usług autoryzowanych ekip monterskich.
Projekt poparło dziesięć wiodących firm związanych z branżą stolarki budowlanej: AIB – producent rozwiązań izolacyjnych, FAKRO – producent okien dachowych i akcesoriów do okien, Hörmann – producent bram, drzwi i napędów, POL-SKONE – producent okien i drzwi drewnianych, PORTA KMI Poland – producent drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, POZBUD – producent okien, drzwi drewnianych oraz podłóg, Proline – marka profesjonalnych narzędzi, Soudal – producent chemii budowlanej, Tytan – marka rozwiązań z zakresu chemii budowlanej, Yawal – dostawca architektonicznych systemów profili aluminiowych.
Na potrzeby kampanii zbudowano szczegółową strategię prowadzenia działań komunikacyjnych i reklamowych. Od podstaw stworzony został brand „DOBRY MONTAŻ”, wraz z przejrzystym systemem identyfikacji wizualnej. W celu zbudowania długotrwałych i pozytywnych relacji z odbiorcami prowadzonych działań wykorzystywane są następujące narzędzia: rozbudowane działania media relations, akcja plakatowa, kampania billboardowa oraz strona internetowa programu.
Fot. POiD Logotyp oraz przesłanie kampanii pojawiły się na nośnikach zewnętrznych – trzystu billboardach Grupy PSB w największych polskich miastach oraz kilku tysiącach plakatów rozwieszonych w punktach dystrybucyjnych Partnerów kampanii w całym kraju. Na potrzeby przedsięwzięcia powstał szereg informacji i artykułów prasowych. Ukazały się one w ogólnopolskich mediach informacyjnych jak również w czasopismach specjalistycznych i na portalach branżowych. Na stronie internetowej kampanii: www.poid.eu/dobrymontaz/ cyklicznie pojawiają się nakierowane na odbiorców działań krótkie teksty poradnikowe dotyczące najważniejszych aspektów prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej.
Kampania „DOBRY MONTAŻ” została zaprezentowana również na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Budma 2015.
W niedalekiej przyszłości przewidziane są także spotkania edukacyjne ze studentami architektury najlepszych polskich uczelni technicznych.
Podsumowanie kampanii „DOBRY MONTAŻ” nastąpi podczas VI Kongresu Stolarki Polskiej, który odbędzie się w dniach 21-22 maja 2015 roku w Ożarowie Mazowieckim.
Patronami merytorycznymi kampanii są: Instytut Techniki Budowlanej i Stowarzyszenie Architektów Polskich. Swoim patronatem medialnym akcję objęły:, „Gazeta Dom”, „Ładny Dom”, „Murator”, „Własny Dom”, „Lubelski Poradnik Budowlany”, dobrzemieszkaj.pl, muratordom.pl, najlepszedomy.pl, obud.pl, stolarkavip.pl, wyborcza.biz.
Prowadzona przez Związek Polskie Okna i Drzwi kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ” ma zwrócić na ten problem uwagę osób planujących zakup stolarki budowlanej i zbudować ich świadomość w zakresie technik i zalet poprawnego montażu oraz korzystania z usług autoryzowanych ekip monterskich.
REKLAMA:
Projekt poparło dziesięć wiodących firm związanych z branżą stolarki budowlanej: AIB – producent rozwiązań izolacyjnych, FAKRO – producent okien dachowych i akcesoriów do okien, Hörmann – producent bram, drzwi i napędów, POL-SKONE – producent okien i drzwi drewnianych, PORTA KMI Poland – producent drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, POZBUD – producent okien, drzwi drewnianych oraz podłóg, Proline – marka profesjonalnych narzędzi, Soudal – producent chemii budowlanej, Tytan – marka rozwiązań z zakresu chemii budowlanej, Yawal – dostawca architektonicznych systemów profili aluminiowych.
Na potrzeby kampanii zbudowano szczegółową strategię prowadzenia działań komunikacyjnych i reklamowych. Od podstaw stworzony został brand „DOBRY MONTAŻ”, wraz z przejrzystym systemem identyfikacji wizualnej. W celu zbudowania długotrwałych i pozytywnych relacji z odbiorcami prowadzonych działań wykorzystywane są następujące narzędzia: rozbudowane działania media relations, akcja plakatowa, kampania billboardowa oraz strona internetowa programu.
Fot. POiD Logotyp oraz przesłanie kampanii pojawiły się na nośnikach zewnętrznych – trzystu billboardach Grupy PSB w największych polskich miastach oraz kilku tysiącach plakatów rozwieszonych w punktach dystrybucyjnych Partnerów kampanii w całym kraju. Na potrzeby przedsięwzięcia powstał szereg informacji i artykułów prasowych. Ukazały się one w ogólnopolskich mediach informacyjnych jak również w czasopismach specjalistycznych i na portalach branżowych. Na stronie internetowej kampanii: www.poid.eu/dobrymontaz/ cyklicznie pojawiają się nakierowane na odbiorców działań krótkie teksty poradnikowe dotyczące najważniejszych aspektów prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej.
Kampania „DOBRY MONTAŻ” została zaprezentowana również na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Budma 2015.
W niedalekiej przyszłości przewidziane są także spotkania edukacyjne ze studentami architektury najlepszych polskich uczelni technicznych.
Podsumowanie kampanii „DOBRY MONTAŻ” nastąpi podczas VI Kongresu Stolarki Polskiej, który odbędzie się w dniach 21-22 maja 2015 roku w Ożarowie Mazowieckim.
Patronami merytorycznymi kampanii są: Instytut Techniki Budowlanej i Stowarzyszenie Architektów Polskich. Swoim patronatem medialnym akcję objęły:, „Gazeta Dom”, „Ładny Dom”, „Murator”, „Własny Dom”, „Lubelski Poradnik Budowlany”, dobrzemieszkaj.pl, muratordom.pl, najlepszedomy.pl, obud.pl, stolarkavip.pl, wyborcza.biz.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD