Działania NSG Group w Polsce zostały wyróżnione w najnowszym raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2014”. Warsztaty filmowe dla dzieci i młodzieży „Szklany ekran Pilkingtona”, wsparcie lokalnych sportowców z Sandomierza i Tarnobrzega, a także długofalowe projekty edukacyjne na rzecz bezpieczeństwa i energooszczędnego budownictwa, zostały uznane wzorcowymi przykładami działań społecznie odpowiedzialnych realizowanych w Polsce.
Fot. Pilkington 31 marca 2015 r. Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) opublikowało trzynastą edycję raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki”, prezentującego najlepsze przykłady działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (ang. CSR). W tegorocznej publikacji wyróżniono aż cztery projekty realizowane przez NSG Group w Polsce – producenta szkła marki Pilkington dla budownictwa i motoryzacji. Działania, takie jak „Szklany ekran Pilkingtona”, „Sport jest zdrowy”, „Dzień bezpieczeństwa w NSG Group”, a także „Kampania edukacyjna na rzecz energooszczędnego i zrównoważonego budownictwa” zostały zaprezentowane jako przykład najlepszych praktyk, realizowanych na rzecz najbliższego otoczenia społecznego, pracowników i środowiska naturalnego.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Pilkington