Istniejąca od 1895 roku marka Junkers zmienia swój wizerunek. Należący do firmy Robert Bosch brand będzie mocniej podkreślał swój związek z Boschem. W komunikacji marketingowej logo Boscha będzie teraz zawsze towarzyszyć logo Junkersa. Junkers zbliży się do marki Bosch także poprzez nową kolorystykę w komunikacji marketingowej.
Fot. Bosch
Fot. Bosch
Junkers bliżej Boscha – efekt synergii
Bosch i Junkers to dwie silne marki. Junkers to marka o bogatej tradycji, od lat doskonale znana w branży grzewczej. Bosch jest brandem o szerszym zasięgu i większej rozpoznawalności, kojarzonym z różnymi branżami i innowacyjnością produktów. Wspólna komunikacja obu marek poprzez zestawianie ich logotypów zapewni efekt synergii – każda z nich zostanie wzmocniona i uzyska nowe kompetencje. Junkers, należący od 1932 roku do firmy Robert Bosch GmbH, będzie od teraz jeszcze mocniej podkreślać swój związek z koncernem. Na wszystkich materiałach informacyjno-marketingowych obie marki będą występowały obok siebie.REKLAMA:
Fot. Bosch
Junkers w nowej kolorystyce
Zbliżenie obu marek będzie komunikowane także kolorystycznie. W komunikacji z klientami Junkers będzie teraz wykorzystywał kolory Boscha. Na ulotkach, w reklamach, na stronie internetowej oraz w innych materiałach Junkersa zobaczymy odcienie kolorów: szarego, granatowego oraz niebieskiego, stosowane dotychczas przez markę Bosch.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Bosch