BUDMA buduje relacje z klientami

Podziel się:
Już 30 września mija pierwszy termin zgłoszeń na przyszłoroczne Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA 2016, które odbędą się 2-5 lutego 2016r. w Poznaniu. Bogaty program, nowości i premiery rynkowe, ale przede wszystkim szeroka oferta producentów i dystrybutorów materiałów i sprzętu budowlanego – ponad 50 000 profesjonalistów, którzy odwiedzą targi, będą mieli niepowtarzalną okazję aby spotkać się z reprezentantami jednego z najistotniejszych sektorów polskiej gospodarki.

Warto już dzisiaj zainteresować się udziałem w targach BUDMA, najważniejszego tego typu wydarzenia w naszym kraju, tym bardziej, że do 30 września organizator zapewnia najatrakcyjniejsze warunki uczestnictwa. Czego możemy spodziewać się w Poznaniu? Przede wszystkim fachowców zainteresowanych nowościami rynkowymi, nowymi technologiami i rozwiązaniami, które będą mogli wprowadzić do swojej oferty. Architektów, dla których przygotowanych zostanie szereg atrakcji, a same targi będą miejscem inspiracji. Nie zabraknie również handlowców, którym ponownie dedykowany będzie pierwszy dzień targów z arcyciekawym programem Hosted Buyers czyli spotkaniami z reprezentantami najważniejszych sieci zakupowych. Również inwestorzy i deweloperzy znajdą dla siebie ciekawe punkty w programie targów.

Atrakcyjna cena udziału w targach, najlepsza dostępna lokalizacja to już połowa targowego sukcesu. Aby jednak w pełni wykorzystać ich potencjał warto również zadbać o atrakcyjne przygotowanie stoiska i materiałów promocyjnych (np. atrakcyjnych zaproszeń do swojego stoiska), a także odpowiednie przeszkolenie pracowników, którzy będą stanowić „wizytówkę” firmy w trakcie targów. W końcu budowanie relacji z klientami to nie tylko dobra oferta produktowa, ale również bezpośredni, profesjonalny kontakt z klientami i podtrzymywanie doskonałych relacji z nimi. Targi BUDMA już w lutym przyszłego roku będą świetną okazją właśnie do pozyskania nowych kontaktów biznesowych, jak i zadbania o dotychczasowych klientów naszej firmy.
REKLAMA:

BUDMA 2016 DLA HANDLU:

DZIEŃ DYSTRYBUTORA - 2.02.2016 dedykowany jest przedstawicielom handlu. Program HOSTED BUYERS pozwala zaplanować i przeprowadzić w komfortowych warunkach spotkania biznesowe z przedstawicielami najważniejszych grup zakupowych sektora budowlanego.

BUDMA 2016 DLA ARCHITEKTA:

Udział w FORUM ARCHITEKTURY blisko 5 tysięcy architektów i projektantów. Spotkania z gwiazdą architektury światowego formatu (w poprzednich edycjach udział wzięli m.in.: Renato Rizzi, Rainer Mahlamaki oraz Alberto Veiga), Strada di Architettura: warsztaty i konkursy dla młodych adeptów sztuki architektonicznej, prezentacja produktów i rozwiązań będących inspiracją dla architektów i projektantów, dzięki unikatowemu designowi, ale też funkcjonalności i jakości.

BUDMA 2016 DLA WYKONAWCY:

STREFA TESTÓW - najbardziej dynamiczna i interaktywna strefa targów dająca możliwość poznania, własnoręcznego sprawdzenia zalet prezentowanego innowacyjnego sprzętu budowlanego, narzędzi i materiałów, a także wygrania cennych nagród w licznych konkursach oraz zawodach.

BUDMA 2016 DLA INWESTORA:

Wiedza dotycząca wymogów legislacyjnych, prezentacje dobrych praktyk, ekonomia w budownictwie.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie
#wiadomości #targi #ściany #mtp

Więcej tematów: