Statuetkę Acanthus Aureus - Złoty Akant otrzymują najlepsze stoiska, które podczas imprez targowych przyciągają uwagę ciekawymi rozwiązaniami i atrakcyjnością wizualną, sprzyjając nawiązywaniu relacji z klientami i kontrahentami. Podczas tegorocznych targów BUDMA laureatem tej nagrody została firma WIŚNIOWSKI.
Fot. WiśniowskiFot. Wiśniowski
MTP doceniło wyrazistość i pomysłowość stoiska firmy WIŚNIOWSKI, które od samego początku przyciągało pełne uznania spojrzenia zwiedzających. Ich ekspozycję codziennie odwiedzały setki osób przebywających na targach. Na stanowisku firmy znalazły się pełnowymiarowe produkty, zaaranżowane w sposób umożliwiający bezpośrednie zapoznanie się z ich walorami użytkowymi. Ponadto do dyspozycji gości oddano strefę projektowania ogrodzeń wyposażoną w autorską aplikację AW Expert, a także strefę interaktywną, w której każdy mógł przenieść się do wirtualnej rzeczywistości i przyjrzeć się trójwymiarowym produktom firmy. Na stoisku prezentowano szereg nowości, w tym rozwiązania z zakresu inteligentnej automatyki domowej. Całość dopełniła wystawa fotograficzna stworzona dzięki współpracy firmy WIŚNIOWSKI z młodego pokolenia fotograficzką Dorotą Czoch.
„Całe nasze stoisko zostało zaplanowane w najdrobniejszych detalach. Chcieliśmy, aby nasi goście poczuli się u nas komfortowo i mogli w swobodny oraz atrakcyjny sposób zapoznać się z szeroką ofertą produktową. Cieszymy się, że nasza propozycja spotkała się z takim ciepłym przyjęciem, nie tylko jury, ale także zwiedzających”- podkreśla Katarzyna Świderska Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Statuetkę wręczono podczas oficjalnej gali otwarcia Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016. Tego dnia reprezentanci firmy WIŚNIOWSKI odebrali również Złoty Medal przyznany bramie segmentowej PRIME.
MTP doceniło wyrazistość i pomysłowość stoiska firmy WIŚNIOWSKI, które od samego początku przyciągało pełne uznania spojrzenia zwiedzających. Ich ekspozycję codziennie odwiedzały setki osób przebywających na targach. Na stanowisku firmy znalazły się pełnowymiarowe produkty, zaaranżowane w sposób umożliwiający bezpośrednie zapoznanie się z ich walorami użytkowymi. Ponadto do dyspozycji gości oddano strefę projektowania ogrodzeń wyposażoną w autorską aplikację AW Expert, a także strefę interaktywną, w której każdy mógł przenieść się do wirtualnej rzeczywistości i przyjrzeć się trójwymiarowym produktom firmy. Na stoisku prezentowano szereg nowości, w tym rozwiązania z zakresu inteligentnej automatyki domowej. Całość dopełniła wystawa fotograficzna stworzona dzięki współpracy firmy WIŚNIOWSKI z młodego pokolenia fotograficzką Dorotą Czoch.
„Całe nasze stoisko zostało zaplanowane w najdrobniejszych detalach. Chcieliśmy, aby nasi goście poczuli się u nas komfortowo i mogli w swobodny oraz atrakcyjny sposób zapoznać się z szeroką ofertą produktową. Cieszymy się, że nasza propozycja spotkała się z takim ciepłym przyjęciem, nie tylko jury, ale także zwiedzających”- podkreśla Katarzyna Świderska Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
REKLAMA:
Statuetkę wręczono podczas oficjalnej gali otwarcia Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016. Tego dnia reprezentanci firmy WIŚNIOWSKI odebrali również Złoty Medal przyznany bramie segmentowej PRIME.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski