W konkursie Laur Konsumenta 2016 – narzędzia PROLINE, znajdujące się w ofercie firmy PROFIX zostały uhonorowane brązowym godłem.
Fot. ProlineDla marki PROLINE działającej na rynku nieprzerwanie od 1993 uhonorowanie nagrodą popularności produktów i usług „Laur Konsumenta” nie jest nowością. W ubiegłym roku wytwarzane przez nią narzędzia zostały wyróżnione godłem „Odkrycie Roku 2015”. Jednak tegoroczna wygrana i brązowe godło jest dla marki potwierdzeniem nieprzemijającego zaufania ze strony jej nabywców.
– Od pierwszych lat działalności zmierzamy do podwyższenia jakości proponowanych przez nas rozwiązań. Nagroda jaką przyznali nam konsumenci utwierdza nas w przekonaniu, że nasze produkty mają wiernie miejsce w pracowniach i schowkach nie tylko profesjonalnych fachowców, lecz także majsterkowiczów. Kolejny w naszej kolekcji konsumencki laur uznania motywuje nas do dalszej pracy i jest swoistym dowodem, że warto wkładać ogromny wysiłek w konstruowanie innowacyjnych narzędzi w Polsce. Odbiorcy, którzy jeszcze nie mieli szansy poznać naszych produktów, dzięki odznaczeniu Laurem Konsumenta, będą świadomi, że mogą zaufać naszym wyrobom – mówi Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu firmy PROFIX, do której należy marka PROLINE.
Aktualnie dystrybutor ma w swoim asortymencie ponad 10 000 produktów od narzędzi, elektronarzędzi aż po odzież roboczą i ochronną. Dzięki jego towarom wiele grup zawodowych może pracować nie tylko wydajniej, ale i bezpieczniej.
– Od pierwszych lat działalności zmierzamy do podwyższenia jakości proponowanych przez nas rozwiązań. Nagroda jaką przyznali nam konsumenci utwierdza nas w przekonaniu, że nasze produkty mają wiernie miejsce w pracowniach i schowkach nie tylko profesjonalnych fachowców, lecz także majsterkowiczów. Kolejny w naszej kolekcji konsumencki laur uznania motywuje nas do dalszej pracy i jest swoistym dowodem, że warto wkładać ogromny wysiłek w konstruowanie innowacyjnych narzędzi w Polsce. Odbiorcy, którzy jeszcze nie mieli szansy poznać naszych produktów, dzięki odznaczeniu Laurem Konsumenta, będą świadomi, że mogą zaufać naszym wyrobom – mówi Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu firmy PROFIX, do której należy marka PROLINE.
REKLAMA:
Aktualnie dystrybutor ma w swoim asortymencie ponad 10 000 produktów od narzędzi, elektronarzędzi aż po odzież roboczą i ochronną. Dzięki jego towarom wiele grup zawodowych może pracować nie tylko wydajniej, ale i bezpieczniej.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Proline