VII edycja Kongresu Stolarki Polskiej połączona była z Jubileuszem 20-lecia Związku POiD. Wydarzenie przygotowane zostało przez Radę Programową Kongresu, w której FAKRO reprezentował Janusz Komurkiewicz, członek zarządu i dyrektor Marketingu Polska.
Fot. FakroPodczas wydarzenia podjęto dyskusję na temat perspektywy rozwoju branży budowlanej w Europie w kontekście planowanych w 2021 roku zmian dotyczących energooszczędności oraz przedstawiono metodologię efektywnego kreowania marki.
Podczas uroczystej gali przyznano wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Również FAKRO, światowy wicelider w produkcji okien dachowych i schodów strychowych otrzymało Jubileuszowego Orła Polskiej Stolarki, przyznanego z okazji 20-lecia współpracy FAKRO ze Związkiem POiD.
Ze Związkiem Polskie Okna i Drzwi jesteśmy razem od samego początku, czyli od 1996 roku. Wspólnie wytyczamy nowe kierunki rozwoju branży, stawiając na innowacyjne rozwiązania i promocję polskiej marki. Jubileuszowy Orzeł Polskiej Stolarki dodaje nam skrzydeł – komentuje Adam Muller , dyrektor sprzedaży krajowej.
Zwieńczeniem gali był finał drugiej edycji kampanii „DOBRY MONTAŻ” realizowanej przez Związek. Firmy, które wsparły działania z zakresu promocji dobrych praktyk dotyczących montażu stolarki budowlanej otrzymały specjalne certyfikaty. Wśród nich nie zabrakło wieloletniego członka związku, firmy FAKRO.
VII Kongres Stolarki Budowlanej zgromadził w Hotelu Warszawianka w Jachrance blisko 400 osób. Został objęty honorowym patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa.
Podczas uroczystej gali przyznano wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Również FAKRO, światowy wicelider w produkcji okien dachowych i schodów strychowych otrzymało Jubileuszowego Orła Polskiej Stolarki, przyznanego z okazji 20-lecia współpracy FAKRO ze Związkiem POiD.
REKLAMA:
Ze Związkiem Polskie Okna i Drzwi jesteśmy razem od samego początku, czyli od 1996 roku. Wspólnie wytyczamy nowe kierunki rozwoju branży, stawiając na innowacyjne rozwiązania i promocję polskiej marki. Jubileuszowy Orzeł Polskiej Stolarki dodaje nam skrzydeł – komentuje Adam Muller , dyrektor sprzedaży krajowej.
Zwieńczeniem gali był finał drugiej edycji kampanii „DOBRY MONTAŻ” realizowanej przez Związek. Firmy, które wsparły działania z zakresu promocji dobrych praktyk dotyczących montażu stolarki budowlanej otrzymały specjalne certyfikaty. Wśród nich nie zabrakło wieloletniego członka związku, firmy FAKRO.
VII Kongres Stolarki Budowlanej zgromadził w Hotelu Warszawianka w Jachrance blisko 400 osób. Został objęty honorowym patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro