Nawet najlepsze produkty nie będą w pełni spełniać swojej roli, gdy zostaną źle zamontowane. Idea organizowanej przez Związek POiD kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ” jest bliska firmie AIB, która ponownie zdecydowała się wesprzeć akcję. Działania wznowiono wraz z początkiem sierpnia br.

Do zapewnienia energooszczędności oraz komfortu użytkowania, niezbędna jest właściwa instalacja, którą wykonać mają odpowiednio przygotowani fachowcy.
– Wspieranie kampanii „DOBRY MONTAŻ” jest dla nas sprawą absolutnie naturalną. Część produktów z naszej oferty tworzonych jest z myślą o jak najlepszej izolacji okien i drzwi. Jeśli montaż zostanie źle wykonany, wyroby nie będą spełniać swoich funkcji. Dobry montaż jest tak samo ważny, jak dobry produkt – mówi Maciej Ślączka, prezes firmy AIB.
REKLAMA:
W ramach kontynuacji kampanii zaplanowano szereg nowych działań, mających na celu zwiększenie świadomości odbiorców na temat odpowiedniego montażu, m.in. powstanie klas patronackich czy egzaminy teoretyczne dla monterów stolarki budowlanej.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: AIB