Podsumowanie dochodów marki Promotech

Podziel się:
W pierwszym półroczu tego roku Promotech uzyskał 23 mln zł przychodów. Pomimo kurczącego się globalnego popytu na narzędzia i urządzenia do automatyzacji spawania firmie udało się utrzymać udział w rynku.

Fot. PromotechFot. PromotechBiałostocki producent narzędzi i urządzeń do automatyzacji spawania ponad 90 proc. swoich produktów wysyła na eksport. Dlatego spółka na własnej skórze odczuwa skutki negatywnych zjawisk w globalnej gospodarce.

Spółka utrzymuje tegoroczny poziom sprzedaży na poziomie ubiegłorocznym, dostosowując ofertę do rynku i potrzeb odbiorców. Powstają innowacyjne generacje wiertarek, ukosowarek i wózków spawalniczych, wyposażonych w nowe, zaawansowane technologicznie funkcjonalności i atrakcyjny design. Nowe urządzenia są lżejsze, bardziej ergonomiczne i zapewniają lepsze warunki pracy.
REKLAMA:

- Paradoksalnie, taka niepewna sytuacja i koniunktura gospodarcza działa na nas bardzo stymulująco, bo musimy szukać przewag konkurencyjnych nie tylko poprzez dodatkowe aplikacje do naszych urządzeń, ale też przez poprawę efektywności wewnętrznego funkcjonowania, doskonalenia struktur organizacyjnych, obniżania kosztów wytwarzania produktów i skrócenia czasu realizacji zamówień – mówi Marek Siergiej. – Dzięki takiej metodzie – drobnych kroków i konsekwentnych działać, poprawiających efektywność przedsiębiorstwa, udaje się nam utrzymywać udział w rynku. Bez tego spadek przychodów byłby znaczący.

Spółka sukcesywnie inwestuje również w park maszynowy i szkolenia pracowników. Na koniec roku 2016 Promotech planuje utrzymanie przychodów na poziomie 48 mln zł.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Promotech
#wiadomości #finanse #narzedzie #promotech #maszyny #maszyna #do spawanie

Więcej tematów: