Regulamin konkursu fotograficznego „Ence-pence zrób zdjęcie łazience”

Podziel się:

Regulamin konkursu fotograficznego „Ence-pence zrób zdjęcie łazience”

Organizator konkursu

1. Organizatorem konkursu fotograficznego „Ence-pence zrób zdjęcie łazience”, zwanego dalej „Konkursem” jest NEVICOM sp. z o.o., zwanym dalej „Organizatorem”.

II. Cel i tematyka konkursu

Celem Konkursu jest zaprezentowanie przeglądu współczesnych polskich łazienek, stworzenie galerii na stronie portalu www.obud.pl.
Tematyką Konkursu są prace fotograficzne przedstawiające zdjęcia łazienek.

III. Uczestnicy konkursu

Konkurs „Ence-pence zrób zdjęcie łazience” adresowany jest do wszystkich zainteresowanych fotografią (profesjonalną i amatorska) oraz dobrą zabawą.

IV Zgłaszanie prac

1. Zgłoszenie fotografii do konkursu odbywa się poprzez przesłanie pliku w formie elektronicznej na adres redakcja@obud.pl z dopiskiem konkurs „Ence-pence zrób zdjęcie łazience” Zdjęcie musi być w formacie JPG, a wielkość pliku nie może przekroczyć 2 MB. (W razie potrzeby uczestnik zostanie powiadomiony o konieczności nadesłania na adres organizatora zdjęcia w lepszej rozdzielczości)
2. Uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie 3 zdjęcia.
3. W e-mailu przesłanym na adres organizatora powinny znajdować się następujące informacje:
• dane personalne uczestnika (imię, nazwisko, adres),
• numer telefonu, adres e-mail,
• plik JPG podpisany ma być nazwiskiem z kolejnym numerem fotografii np. Kowalski1,
• oświadczenie następującej treści: Oświadczam, że przesłane zdjęcie jest mojego autorstwa i dysponuję do niego wszelkimi prawami autorskimi lub posiadam pisemne zezwolenie autora na jego publikację i wykorzystanie. Zezwalam na nieodpłatną wielokrotną reprodukcję przesłanych zdjęć w mediach spółki NEVICOM, zgodnie z punktem 10 regulaminu konkursu.
4. Aby wziąć udział w konkursie (oprócz przesłania zdjęcia oraz oświadczenia) należy koniecznie: polubić stronę obud na Facebooku (jeżeli nie była polubiona wcześniej) i udostępnić baner Konkursu na swojej tablicy na FB.
5. Zgłoszenia prac będą przyjmowane od czasu ogłoszenia do 30 listopada 2016 r.
6. Obróbka zdjęć przesłanych na konkurs może polegać jedynie na działaniach odpowiadających zabiegom stosowanym w ciemni fotograficznej, polegających na globalnych zmianach - rozjaśnianiu, kontrastowaniu, redukcji koloru. Wszelkie inne zmiany, a zwłaszcza fotomontaż, są niedopuszczalne. Zdjęcie niespełniające wymagań konkursowych zostanie zdyskwalifikowane.
7. Fotografie zgłaszane na Konkurs mogą być wcześniej nagradzane w innych konkursach.
8. Zdjęcia mogą przesyłać tylko ich autorzy.
9. Prace niespełniające wymogów regulaminu konkursu zostaną odrzucone.
10. Zgłoszenie fotografii do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
Zamieszczenie fotografii w Galerii konkursowej z udzieleniem Organizatorowi przez Uczestnika Konkursu nieodpłatnej i bezterminowej licencji na umieszczenie zdjęć wykonanych przez Uczestnika Konkursu na stronie www Organizatora.
Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej, publikacji nadesłanych prac, w mediach będących własnością NEVICOM, na profilach firmowych FB spółki NEVICOM, a także podczas wystawy pokonkursowej oraz w innych publikacjach związanych z konkursem.

Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że nie będą one zagrażały ani naruszały praw osób trzecich, w szczególności nie będą naruszały ich majątkowych i osobistych praw autorskich, oraz że osoba przekazująca prace konkursowe ma zgody osób, których wizerunki utrwalono na fotografiach, i uprawnienia do wyrażania zgody na wykorzystanie tych wizerunków w zakresie opisanym w punkcie 10 (powyżej). W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej osoba przekazująca zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.

V. Ocena prac i rozstrzygnięcie konkursu

A. I część Konkursu
1. Wszystkie zdjęcia nadesłane do Konkursu podlegają ocenie Jury powołanego przez Organizatora.
2. Jury dokonuje oceny po zakończeniu okresu trwania Konkursu.
3. Spośród nadesłanych prac Jury wybierze trzy prace, które zajmą pierwsze, drugie i trzecie miejsce.
4. Jury może również wybrać prace wyróżnione – o ilości tych prac Jury zadecyduje podczas obrad.
5. Decyzje Jury są ostateczne i wiążące dla wszystkich uczestników Konkursu.
6. O decyzji Jury nagrodzone i wyróżnione osoby zostaną powiadomione drogą elektroniczną.
7. Decyzje Jury zostaną ogłoszone na stronach portali NEVICOM.
8. Czas trwania głosowania od 14.10.2016 do 30.11.2016 włącznie
B. II część Konkursu
1. W drugiej części wszystkie prace dopuszczone do 1 części, wezmą udział w głosowaniu Internautów. Na specjalnie przygotowanej stronie zostaną zaprezentowane prace, na które internauci będą mogli oddać głosy. Można głosować na dowolną liczbę prac.
2. Fotografia o najwyższej liczbie głosów otrzymuję nagrodę internautów.
3. Bieżące wyniki głosowania będą widoczne po poprawnie oddanym głosie (na kolejnej podstronie)
4. Z jednego IP można oddać jeden ważny głos dziennie.
5. Głosowanie potrwa od 02.12.2016 do 31.12.2016 włącznie.

VI. Nagrody

A. I część Konkursu
1. Zwycięzcy Konkursu otrzymają następujące nagrody przyznane przez Jury:
• za zajęcie I miejsca – myjka ciśnieniowa marki KARCHER
• za zajęcie II miejsca – wiertarko-wkrętarka marki HITACHI
• za zajęcie III miejsca – karta upominkowa – przedpłacona o wartości 100 zł. do wykorzystania w salonach Empik.
2. Jury ma prawo do innego podziału puli nagród lub przyznania nagród dodatkowych.
B. II część Konkursu
1. Zdjęcie o największej liczbie głosów zostaje zwycięzcą tej części Konkursu.
2. Nagrodą jest kosiarka do trawy marki HITACHI
Sponsorami wszystkich nagród są: portale www.obud.pl, www.chemiabudowlana.info, KARCHER i HITACHI.

VII. Postanowienia końcowe

1. Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie internetowej portalu obud.pl.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
3. Konkurs nie jest „grą losową” w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 68, poz. 341, z późn. zm.).
4. Zgłoszenie fotografii do Konkursu i wysłanie Formularza Zgłoszeniowego Konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem przez uczestnika Konkursu warunków niniejszego regulaminu.

Organizator Konkursu
Nevicom sp.z o.o.
14.10.2016
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: oBud.pl
#czytelnia #nagrody #wnetrza #konkursy #obud #Łazienka - wystrój

Więcej tematów: