Doświadczeni fachowcy z całego kraju już orzekli – tytuł Budowlanej Marki Roku po raz 12 w rękach ROCKWOOL za jakość i nowatorskie podejście! – Na tym nie poprzestaniemy – komentuje Łukasz Glapa.
Maria Dreger, Menadżer ds. Norm i Standardów, Fot. Rockwool
Najwyższej jakości produkty i usługi, które odpowiadają na potrzeby rynku – ROCKWOOL po raz kolejny zdobył tytuł Budowlanej Marki Roku w kategorii „Materiały izolacyjne – wełna mineralna”. – Ta nagroda to nie tylko dowód uznania wyjątkowości naszych produktów, ale także startegii biznesowej, która zapewnia nam mocną, wiodącą pozycję na rynku – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL CEE.
Nowa linia produkcyjna w Cigacicach jest przykładem działań startegicznych, które bezpośrednio przyczyniają się do tworzenia nowatorskich rozwiązań budowlanych. Tym samym umacniają zaufanie do firmy i jej prestiż w branży. W Cigacicach pracę zakładu produkcyjnego wspomagają nowoczesne technologie, które zapewniają ciągły rozwój na rynku, umożliwiają też wprowadzenie do oferty kolejnych innowacyjnych i przyjaznych dla środowiska produktów. Nowe portfolio rozwiązań do dachów płaskich, a także produkty fasadowe, które muszą spełniać nie tylko specjalne warunki mechaniczne, ale i restrykcyjne wymogi względem bezpieczeństwa pożarowego, są na to najlepszym przykładem.
To jednak nie wszystko, co czyni ROCKWOOL najlepszym producentem w branży. Firma dba o wypełnianie misji odpowiedzialnego biznesu. Od lat buduje relacje z lokalną społecznością, starając się słuchać i odpowiadać na jej potrzeby. Integracja z sąsiadami i pracownikami możliwa jest dzięki takim inicjatywom, jak coroczny Rodzinny Piknik czy Kultura nad Odrą.
– Stale obserwujemy i analizujemy efekty naszych działań, jak i zmieniające się potrzeby rynkowe. Staramy się spełniać wymagania zrówno inwestorów indywidualnych, jak i fachowców branży budowlanej. Inwestujemy w innowacje, rozwój i odpowiedzialność biznesową. Wreszcie- dokładamy wszelkich starań, by nasza działalność była zgodna z ideą ochrony środowiska. Dwunasty już tytuł Budowlanej Marki Roku potwierdza, że obrany przez nas kierunek jest sukcesem. Na tym nie poprzestaniemy, będziemy dalej dostarczać naszym klientom najlepsze rozwiązania na rynku. – dodaje Glapa.
Najwyższej jakości produkty i usługi, które odpowiadają na potrzeby rynku – ROCKWOOL po raz kolejny zdobył tytuł Budowlanej Marki Roku w kategorii „Materiały izolacyjne – wełna mineralna”. – Ta nagroda to nie tylko dowód uznania wyjątkowości naszych produktów, ale także startegii biznesowej, która zapewnia nam mocną, wiodącą pozycję na rynku – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL CEE.
Nowa linia produkcyjna w Cigacicach jest przykładem działań startegicznych, które bezpośrednio przyczyniają się do tworzenia nowatorskich rozwiązań budowlanych. Tym samym umacniają zaufanie do firmy i jej prestiż w branży. W Cigacicach pracę zakładu produkcyjnego wspomagają nowoczesne technologie, które zapewniają ciągły rozwój na rynku, umożliwiają też wprowadzenie do oferty kolejnych innowacyjnych i przyjaznych dla środowiska produktów. Nowe portfolio rozwiązań do dachów płaskich, a także produkty fasadowe, które muszą spełniać nie tylko specjalne warunki mechaniczne, ale i restrykcyjne wymogi względem bezpieczeństwa pożarowego, są na to najlepszym przykładem.
REKLAMA:
To jednak nie wszystko, co czyni ROCKWOOL najlepszym producentem w branży. Firma dba o wypełnianie misji odpowiedzialnego biznesu. Od lat buduje relacje z lokalną społecznością, starając się słuchać i odpowiadać na jej potrzeby. Integracja z sąsiadami i pracownikami możliwa jest dzięki takim inicjatywom, jak coroczny Rodzinny Piknik czy Kultura nad Odrą.
– Stale obserwujemy i analizujemy efekty naszych działań, jak i zmieniające się potrzeby rynkowe. Staramy się spełniać wymagania zrówno inwestorów indywidualnych, jak i fachowców branży budowlanej. Inwestujemy w innowacje, rozwój i odpowiedzialność biznesową. Wreszcie- dokładamy wszelkich starań, by nasza działalność była zgodna z ideą ochrony środowiska. Dwunasty już tytuł Budowlanej Marki Roku potwierdza, że obrany przez nas kierunek jest sukcesem. Na tym nie poprzestaniemy, będziemy dalej dostarczać naszym klientom najlepsze rozwiązania na rynku. – dodaje Glapa.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: ROCKWOOL