Na początku czerwca rozpoczęła się nowa kampania informacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS): „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji”. Celem szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych jest promocja najpopularniejszego w Polsce materiału do ocieplania budynków – styropianu.
Fot. PSPS
Styropian to najczęściej wykorzystywany w budownictwie materiał termoizolacyjny, który służy do ocieplania ścian zewnętrznych, podłóg, fundamentów i dachów płaskich. 60 lat stosowania styropianu potwierdziło jego wysoką skuteczność, trwałość i zachowanie właściwości technicznych. Unikatowe cechy styropianu przybliża nowa kampania informacyjna PSPS: „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji”.
Kampania powstała w myśl idei: „styropianu nie trzeba bronić, ponieważ broni się sam”. Dlatego to sam produkt (a dokładniej 4 jego personifikacje) został bohaterem akcji. Osią kampanii są 3 spoty video emitowane w serwisie YouTube. Głównymi bohaterami filmów są wyrenderowane komputerowo postacie o imionach: Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy.
Każda postać posiada unikatowy zestaw atrybutów. Cechy te zostały wykreowane w oparciu o najważniejsze zalety styropianu. – Tytułowe Gwiazdy Termoizolacji prezentują jego właściwości w nietypowej i łatwej do zapamiętania formie. Celem kampanii jest przybliżenie inwestorom zalet styropianu, którego popularność w Polsce od wielu lat rośnie – wyjaśnia Kamil Kiejna, prezes PSPS. – Liczę, że dzięki luźnej konwencji i dużej dawce humoru kampania dotrze do szerokiego grona odbiorców – dodaje.
Styropian Biały to polski superbohater. Przystępna cena i świetne właściwości zapewniły mu pozycję gwiazdy polskich ociepleń.
Szary kolorem wyłamuje się ze schematu typowego styropianu. Dzięki specjalnym dodatkom uszlachetniającym, na czele z grafitem, osiąga najlepsze wartości izolacyjności cieplnej (lambda (λ) wynosząca nawet 0,031W/mK).
Styropian Wodoodporny chroni budynek na poziomie fundamentów oraz wszędzie tam, gdzie może wystąpić długotrwałe działanie wody. Przystosowany jest do izolowania pod ziemią. Jest bardzo wytrzymały oraz niewrażliwy na rozwój bakterii i grzybów.
Styropian Twardy jest niezastąpiony do izolowania podłóg, parkingów oraz dachów płaskich. Wyróżnia go niezwykła wytrzymałość na ściskanie oraz trwałość, dzięki czemu nie odkształca się nawet pod długotrwałym obciążeniem.
Czterech bohaterów kampanii STYROPIAN.men można usłyszeć i zobaczyć również w mediach tradycyjnych. W pierwszym tygodniu czerwca o kampanii dowiedzieli się słuchacze rozgłośni radiowych. W tym samym do sprzedaży trafiły czasopisma, w których obecne są artykuły informacyjne oraz przekazy reklamowe opisujące zalety styropianu. Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy będą obecni we wiodących tytułach poświęconych tematyce budownictwa i w prasie ogólnoinformacyjnej (zarówno w wydaniach drukowanych, jak i internetowych). Kampania STYROPIAN.men obecna jest również w największym portalu społecznościowym.
Styropian to najczęściej wykorzystywany w budownictwie materiał termoizolacyjny, który służy do ocieplania ścian zewnętrznych, podłóg, fundamentów i dachów płaskich. 60 lat stosowania styropianu potwierdziło jego wysoką skuteczność, trwałość i zachowanie właściwości technicznych. Unikatowe cechy styropianu przybliża nowa kampania informacyjna PSPS: „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji”.
Kampania powstała w myśl idei: „styropianu nie trzeba bronić, ponieważ broni się sam”. Dlatego to sam produkt (a dokładniej 4 jego personifikacje) został bohaterem akcji. Osią kampanii są 3 spoty video emitowane w serwisie YouTube. Głównymi bohaterami filmów są wyrenderowane komputerowo postacie o imionach: Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy.
REKLAMA:
Każda postać posiada unikatowy zestaw atrybutów. Cechy te zostały wykreowane w oparciu o najważniejsze zalety styropianu. – Tytułowe Gwiazdy Termoizolacji prezentują jego właściwości w nietypowej i łatwej do zapamiętania formie. Celem kampanii jest przybliżenie inwestorom zalet styropianu, którego popularność w Polsce od wielu lat rośnie – wyjaśnia Kamil Kiejna, prezes PSPS. – Liczę, że dzięki luźnej konwencji i dużej dawce humoru kampania dotrze do szerokiego grona odbiorców – dodaje.
Styropian Biały to polski superbohater. Przystępna cena i świetne właściwości zapewniły mu pozycję gwiazdy polskich ociepleń.
Szary kolorem wyłamuje się ze schematu typowego styropianu. Dzięki specjalnym dodatkom uszlachetniającym, na czele z grafitem, osiąga najlepsze wartości izolacyjności cieplnej (lambda (λ) wynosząca nawet 0,031W/mK).
Styropian Wodoodporny chroni budynek na poziomie fundamentów oraz wszędzie tam, gdzie może wystąpić długotrwałe działanie wody. Przystosowany jest do izolowania pod ziemią. Jest bardzo wytrzymały oraz niewrażliwy na rozwój bakterii i grzybów.
Styropian Twardy jest niezastąpiony do izolowania podłóg, parkingów oraz dachów płaskich. Wyróżnia go niezwykła wytrzymałość na ściskanie oraz trwałość, dzięki czemu nie odkształca się nawet pod długotrwałym obciążeniem.
Czterech bohaterów kampanii STYROPIAN.men można usłyszeć i zobaczyć również w mediach tradycyjnych. W pierwszym tygodniu czerwca o kampanii dowiedzieli się słuchacze rozgłośni radiowych. W tym samym do sprzedaży trafiły czasopisma, w których obecne są artykuły informacyjne oraz przekazy reklamowe opisujące zalety styropianu. Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy będą obecni we wiodących tytułach poświęconych tematyce budownictwa i w prasie ogólnoinformacyjnej (zarówno w wydaniach drukowanych, jak i internetowych). Kampania STYROPIAN.men obecna jest również w największym portalu społecznościowym.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: PSPS