Program lojalnościowy prowadzony przez ROCKWOOL Polska otrzymał prestiżową nagrodę Golden Arrow. Projekt to innowacyjna gra skierowana do partnerów handlowych firmy. – To dla nas cenna wskazówka, że w branży budowlanej jest wiele miejsca na nowoczesność także w obszarze marketingu – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL CEE.
22 czerwca podczas uroczystej gali w Warszawie wręczono nagrody Golden Arrow – jedne z najbardziej zaszczytnych wyróżnień z zakresu marketingu bezpośredniego, które wyznaczają kierunek w nowoczesnym ujęciu komunikacji marketingowej. ROCKWOOL Polska otrzymał statuetkę w kategorii „Program lojalnościowy B2B” za innowacyjną grę dedykowaną partnerom handlowym firmy. Gra Rock Town to wspólny sukces ROCKWOOL Polska i szczecińskiej firmy Oskar Wegner.
– Rzeczywistość marketingowa to żywy organizm, który wciąż się zmienia. Trzeba być bardzo czujnym, by wychwycić i ukształtować nowe formaty z dużym potencjałem. Grywalizacja to koncept, który wykorzystuje naturalne skłonności psychologiczne i pozwala na osiąganie realnych celów biznesowych w wirtualnym świecie. To doskonałe narzędzie nowej generacji, które przekłada się na integrację i dobrą atmosferę w zespole, wyniki biznesowe i poczucie wspólnego dążenia do sukcesu. Korzyści, jakie płyną z wdrażania takich platform jak Rock Town są nieocenione – wyjaśnia Zbigniew Skarul, prezes Oskara Wegnera.
Łukasz Glapa, Dyrektor Marketing ROCKWOOL CEE przyznaje, że początkowo pomysł wdrożenia gry spotkał się zarówno z entuzjazmem, jak i wątpliwościami. – Niektórzy pytali, kto będzie w wolnym czasie nadal zajmował się pracą i to wirtualnie. Inni zastanawiali się, czy taki pomysł faktycznie przekłada się na wzrost motywacji i ogólne zadowolenie z pracy. Okazało się, że Rock Town był strzałem w dziesiątkę, a nasi partnerzy handlowi zaangażowali się w grę tak bardzo, że udział w zabawie stał się niemal obowiązkowy, a poszczególne hasła i zadania weszły do pracowniczego slangu firm. To była dla nas niespodzianka. A prestiżowa nagroda Golden Arrow potwierdza, że wbrew obiegowym opiniom w branży budowlanej jest wiele miejsca na innowacje czy strategie marketingowe nowej generacji – opowiada Łukasz Glapa.
Co tak urzekło graczy? Rock Town to wyjątkowe miasto – każdy gracz ma za zadanie rozbudować je tak, by przetrwało kataklizmy. Osiągnięcie realnego celu biznesowego przekłada się na przejście do kolejnego etapu gry. – Bardzo ważny był dla nas edukacyjny aspekt gry. Uczestnicy dzięki tej zabawie dowiadują się o naszych produktach czy rozwiązaniach, a ich wiedzę weryfikują specjalne quizy, które są częścią gry. Choć rywalizacja jest wirtualna, to zaangażowanie przerosło nasze oczekiwania – tłumaczy Łukasz Glapa.
Fot. Obud.pl
– Rzeczywistość marketingowa to żywy organizm, który wciąż się zmienia. Trzeba być bardzo czujnym, by wychwycić i ukształtować nowe formaty z dużym potencjałem. Grywalizacja to koncept, który wykorzystuje naturalne skłonności psychologiczne i pozwala na osiąganie realnych celów biznesowych w wirtualnym świecie. To doskonałe narzędzie nowej generacji, które przekłada się na integrację i dobrą atmosferę w zespole, wyniki biznesowe i poczucie wspólnego dążenia do sukcesu. Korzyści, jakie płyną z wdrażania takich platform jak Rock Town są nieocenione – wyjaśnia Zbigniew Skarul, prezes Oskara Wegnera.
REKLAMA:
Łukasz Glapa, Dyrektor Marketing ROCKWOOL CEE przyznaje, że początkowo pomysł wdrożenia gry spotkał się zarówno z entuzjazmem, jak i wątpliwościami. – Niektórzy pytali, kto będzie w wolnym czasie nadal zajmował się pracą i to wirtualnie. Inni zastanawiali się, czy taki pomysł faktycznie przekłada się na wzrost motywacji i ogólne zadowolenie z pracy. Okazało się, że Rock Town był strzałem w dziesiątkę, a nasi partnerzy handlowi zaangażowali się w grę tak bardzo, że udział w zabawie stał się niemal obowiązkowy, a poszczególne hasła i zadania weszły do pracowniczego slangu firm. To była dla nas niespodzianka. A prestiżowa nagroda Golden Arrow potwierdza, że wbrew obiegowym opiniom w branży budowlanej jest wiele miejsca na innowacje czy strategie marketingowe nowej generacji – opowiada Łukasz Glapa.
Co tak urzekło graczy? Rock Town to wyjątkowe miasto – każdy gracz ma za zadanie rozbudować je tak, by przetrwało kataklizmy. Osiągnięcie realnego celu biznesowego przekłada się na przejście do kolejnego etapu gry. – Bardzo ważny był dla nas edukacyjny aspekt gry. Uczestnicy dzięki tej zabawie dowiadują się o naszych produktach czy rozwiązaniach, a ich wiedzę weryfikują specjalne quizy, które są częścią gry. Choć rywalizacja jest wirtualna, to zaangażowanie przerosło nasze oczekiwania – tłumaczy Łukasz Glapa.
Fot. Obud.pl
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Rockwool