W lipcu wystartowała kampania firmy Austrotherm, której jednym z celów jest wyposażenie Grupy Jurajskiej GOPR w przenośne defibrylatory - urządzenia ratujące ludzkie życie!
Fot. Austrotherm
W ramach kampanii „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń” wraz z Grupą Jurajską GOPR, zapewnimy bezpieczeństwo Tobie i Twojej rodzinie również podczas wypoczynku. Z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego przekażemy aż 10 groszy na zakup przenośnych defibrylatorów - sprzętu medycznego ratującego zdrowie i życie podczas górskich aktywności.
Kampania ma również na celu uświadomienie klientom, że warto docieplać używając jedynie płyt styropianowych dobrej jakości, gdyż właśnie one w połączeniu z zestawem pozostałych składników systemu ETICS gwarantują inwestorowi bezpieczeństwo oraz właściwe parametry termoizolacyjne budynku.
W ramach kampanii powstała strona internetowa www.austrotherm.pl/serce, gdzie odwiedzający mogą poznać korzyści płynące ze stosowania systemu ETICS i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń.
Już na etapie tworzenia projektu kampanii, rekomendacji firmie Austrotherm udzielili renomowani systemodawcy, tacy jak: Atlas, Baumit, Henkel Polska, Greinplast, Farby Kabe Polska, Mapei Polska, Quick-Mix oraz Sto. Potwierdzają tym samym, że zastosowanie wysokiej jakości płyt styropianowych marki Austrotherm, w spójnym zestawie składników systemu ETICS, daje gwarancję bezpieczeństwa oraz trwałości elewacji.
Włączając się w akcję, przyczyniasz się do ratowania zdrowia i życia!
Firma Austrotherm, czołowy producent styropianu, dostarcza produkty najwyższej jakości, spełniające oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców. Ponadto nasza działalność, zgodnie z przyjętą strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, opiera się na uniwersalnych wartościach, których istotą jest dobro człowieka, dlatego bezpieczeństwo i komfort naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Podpisanie porozumienia pomiędzy firmą Austrotherm a Grupą Jurajską GOPR, fot. Austrotherm.W ramach kampanii „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń” wraz z Grupą Jurajską GOPR, zapewnimy bezpieczeństwo Tobie i Twojej rodzinie również podczas wypoczynku. Z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego przekażemy aż 10 groszy na zakup przenośnych defibrylatorów - sprzętu medycznego ratującego zdrowie i życie podczas górskich aktywności.
REKLAMA:
Kampania ma również na celu uświadomienie klientom, że warto docieplać używając jedynie płyt styropianowych dobrej jakości, gdyż właśnie one w połączeniu z zestawem pozostałych składników systemu ETICS gwarantują inwestorowi bezpieczeństwo oraz właściwe parametry termoizolacyjne budynku.
W ramach kampanii powstała strona internetowa www.austrotherm.pl/serce, gdzie odwiedzający mogą poznać korzyści płynące ze stosowania systemu ETICS i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń.
Już na etapie tworzenia projektu kampanii, rekomendacji firmie Austrotherm udzielili renomowani systemodawcy, tacy jak: Atlas, Baumit, Henkel Polska, Greinplast, Farby Kabe Polska, Mapei Polska, Quick-Mix oraz Sto. Potwierdzają tym samym, że zastosowanie wysokiej jakości płyt styropianowych marki Austrotherm, w spójnym zestawie składników systemu ETICS, daje gwarancję bezpieczeństwa oraz trwałości elewacji.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Austrotherm