5 października odbyła się uroczysta prezentacja nowego rozwiązania Ecophon w grupie systemów Focus. Nowa krawędź płyt FocusTM Ez ma ogromne możliwości zastosowań i niespotykany dotychczas układ geometryczny powierzchni sufitu. Odświeżono również paletę kolorystyczną sufitów akustycznych. Aktualnie tworzy ją 16 kolorów, w tym aż 12 zupełnie nowych, wychodzących naprzeciw potrzebom rynku i oczekiwaniom architektów.
Fot. EcophonFot. Ecophon
Nowe kolory i rozwiązania pozwolą na wdrażanie w życie ciekawych pomysłów. Dodatkowo Ecophon przedstawił 6 systemów uzupełniających, zapewniających unikalne rozwiązania pozwalające uzyskać stylowe zmiany poziomów, wykończenia na styku ścian oraz uwzględnić elementy wolnowiszące. To wszystko, a także udoskonalona integracja z elementami wentylacji oraz oświetlenia, pozwala w dużym stopniu podnieść walory estetyczne każdego sufitu.
EcophonW wydarzeniu marki Ecophon wzięli udział architekci oraz wykonawcy sufitów podwieszanych z całej Polski. Konferencję wprowadzającą poprowadził Zarząd i kierownictwo marki w Polsce oraz gość specjalny ze Szwecji. Przygotowane zostały również wystawy, na których można było zobaczyć z bliska nowe rozwiązania, ocenić walory wizualne i porozmawiać z przedstawicielami o prezentowanych produktach.
Zwieńczeniem konferencji był koncert oraz gra integracyjna, w której uczestnicy zmierzyli się m.in. z zadaniem akustycznym i zagadkami ze szwedzkimi akcentami, przypominającymi rodowód marki Ecophon.
Nowe kolory i rozwiązania pozwolą na wdrażanie w życie ciekawych pomysłów. Dodatkowo Ecophon przedstawił 6 systemów uzupełniających, zapewniających unikalne rozwiązania pozwalające uzyskać stylowe zmiany poziomów, wykończenia na styku ścian oraz uwzględnić elementy wolnowiszące. To wszystko, a także udoskonalona integracja z elementami wentylacji oraz oświetlenia, pozwala w dużym stopniu podnieść walory estetyczne każdego sufitu.
EcophonW wydarzeniu marki Ecophon wzięli udział architekci oraz wykonawcy sufitów podwieszanych z całej Polski. Konferencję wprowadzającą poprowadził Zarząd i kierownictwo marki w Polsce oraz gość specjalny ze Szwecji. Przygotowane zostały również wystawy, na których można było zobaczyć z bliska nowe rozwiązania, ocenić walory wizualne i porozmawiać z przedstawicielami o prezentowanych produktach.
Zwieńczeniem konferencji był koncert oraz gra integracyjna, w której uczestnicy zmierzyli się m.in. z zadaniem akustycznym i zagadkami ze szwedzkimi akcentami, przypominającymi rodowód marki Ecophon.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ecophon