Chcemy, żeby nasze własne „m” miało nasz charakter. Szukamy co raz częściej rozwiązań „uszytych na miarę”, specjalnie dla nas. Sami możemy zaprojektować już nie tylko meble, ale i grzejnik. Marka LUXRAD daję możliwość pełnej personalizacji naszego grzejnika
Fot. Luxrad
Na czym polega unikatowość? Nie jest to powielenie dostępnych projektów, rozwiązań. Daje nam poczucie wyjątkowości. Podobnie jak indywidualizm. Chcemy mieć coś zaprojektowane tylko dla nas, z myślą o nas. A już najlepiej jak możemy sami to zaprojektować i mieć pewność, że nikt inny nie wejdzie w posiadanie przedmiotu chociaż odrobinę podobnego do naszego. Wielu producentów zarówno tych dużych, jak i małych daje nam szerokie możliwości… kombinowania. Kombinowania z ich produktem. Tu coś dodamy, tam odejmiemy i mamy produkt, który jest inny niż z katalogu. Ma to swoje plusy. Rozbudzamy w ten sposób naszą kreatywność i tworzymy coś całkowicie pod nas samych. Co ciekawe, nawet zmieniamy meble z dużych, sieciowych sklepów. Przemalujemy, zmienimy gałki i mamy już zupełnie nowy, inny i przede wszystkim nasz mebel.
Fot. LuxradFot. Luxrad
Fot. LuxradFot. Luxrad
Projektanci marki LUXRAD wyszli z podobnego założenia, dając swoim Klientom możliwość stworzenia swojego grzejnika w wersji dostępnej tylko dla nas samych. Model Niagara ze szklanką osłoną posiada opcje personalizacji czyli możemy skorzystać albo z gotowych wzorów, dostępnych w ofercie, albo stworzyć swoją własną grafikę. Sam grzejnik posiada prostokoątny kształt, przez co idealnie wpasuje się do wielu pomieszczeń. Model ten jest zbudowany z płaskich paneli o zaokrąglonych krawędziach, do których w precyzyjny sposób zamocowano osłonę ze szkła hartowanego z grafiką lub zdjęciem. To innowacyjne podejście do grzejnika, sprawia, że możemy mieć produkt jedyny w swoim rodzaju – taki, jaki sami sobie zaprojektujemy. Połączenie stali, szkła i własnego pomysłu.
Fot. LuxradFot. Luxrad
Chęć personalizacji produktu od jakiegoś czasu jest coraz bardziej zauważalną potrzebą ze strony Klientów. O ile kiedyś dotyczyła najczęściej małych elementów – pamiątek czy też biżuterii, tak teraz idziemy krok dalej i chcemy, żeby nasze meble w mieszkaniu były unikatowe, jedyne i oczywiście niepotwrzalne. Marka LUXRAD obserwując rynek i wsłuchując się w potrzeby swoich Klientów stara się od lat dostarczać im rozwiązania, które w pełni spełnią ich oczekiwania. Tak właśnie zrodził się pomysł na grzejnik z własną grafiką.
Na czym polega unikatowość? Nie jest to powielenie dostępnych projektów, rozwiązań. Daje nam poczucie wyjątkowości. Podobnie jak indywidualizm. Chcemy mieć coś zaprojektowane tylko dla nas, z myślą o nas. A już najlepiej jak możemy sami to zaprojektować i mieć pewność, że nikt inny nie wejdzie w posiadanie przedmiotu chociaż odrobinę podobnego do naszego. Wielu producentów zarówno tych dużych, jak i małych daje nam szerokie możliwości… kombinowania. Kombinowania z ich produktem. Tu coś dodamy, tam odejmiemy i mamy produkt, który jest inny niż z katalogu. Ma to swoje plusy. Rozbudzamy w ten sposób naszą kreatywność i tworzymy coś całkowicie pod nas samych. Co ciekawe, nawet zmieniamy meble z dużych, sieciowych sklepów. Przemalujemy, zmienimy gałki i mamy już zupełnie nowy, inny i przede wszystkim nasz mebel.
Fot. LuxradFot. Luxrad
Fot. LuxradFot. Luxrad
Projektanci marki LUXRAD wyszli z podobnego założenia, dając swoim Klientom możliwość stworzenia swojego grzejnika w wersji dostępnej tylko dla nas samych. Model Niagara ze szklanką osłoną posiada opcje personalizacji czyli możemy skorzystać albo z gotowych wzorów, dostępnych w ofercie, albo stworzyć swoją własną grafikę. Sam grzejnik posiada prostokoątny kształt, przez co idealnie wpasuje się do wielu pomieszczeń. Model ten jest zbudowany z płaskich paneli o zaokrąglonych krawędziach, do których w precyzyjny sposób zamocowano osłonę ze szkła hartowanego z grafiką lub zdjęciem. To innowacyjne podejście do grzejnika, sprawia, że możemy mieć produkt jedyny w swoim rodzaju – taki, jaki sami sobie zaprojektujemy. Połączenie stali, szkła i własnego pomysłu.
Fot. LuxradFot. Luxrad
Chęć personalizacji produktu od jakiegoś czasu jest coraz bardziej zauważalną potrzebą ze strony Klientów. O ile kiedyś dotyczyła najczęściej małych elementów – pamiątek czy też biżuterii, tak teraz idziemy krok dalej i chcemy, żeby nasze meble w mieszkaniu były unikatowe, jedyne i oczywiście niepotwrzalne. Marka LUXRAD obserwując rynek i wsłuchując się w potrzeby swoich Klientów stara się od lat dostarczać im rozwiązania, które w pełni spełnią ich oczekiwania. Tak właśnie zrodził się pomysł na grzejnik z własną grafiką.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Luxrad