Jak wygląda prawidłowy montaż okna, drzwi, rolety, markizy czy bramy garażowej? Na własne oczy mogli zobaczyć go wszyscy, którzy odwiedzili stoisko MONTERIADY 2018 na targach BUDMA.
Fot. POiDFot. POiD
Realizowane przez cztery dni wydarzenie przyciągnęło setki uczestników, których nie tylko inicjator i Partnerzy akcji, lecz także pracujący na miejscu monterzy przekonywali, że dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt.
Od 30 stycznia do 2 lutego 2018 roku w pawilonie nr 5 Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA rozbrzmiewały dźwięki wiertarek, komentarze ekspertów i głos znanego dziennikarza – Tomasza Zimocha, który zapowiadał kolejne pokazy montażów realizowanych podczas MONTERIADY.
Organizowane już po raz trzeci przez Związek POiD wydarzenie promowało prawidłową instalację wyrobów stolarki budowlanej. – MONTERIADA wspiera realizowaną przez POiD od kilku lat kampanię „DOBRY MONTAŻ”. Te inicjatywy świetnie się uzupełniają – dzięki MONTERIADZIE możemy bowiem zaprezentować na żywo, jak wygląda w praktyce montaż wyrobów, które każdy z nas posiada w swoim domu. Udział w wydarzeniu był również znakomitą okazją do bezpośrednich rozmów z ekspertami firm, którzy wyjaśniali rozmówcom wszelkie kwestie techniczne – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku POiD.
Fot. POiDFot. POiD
Uczestnicy MONTERIADY 2018 mogli oglądać pokazy instalacji drzwi zewnętrznych, okien (montaż warstwowy i montaż w warstwie ocieplenia), rolet adaptacyjnych z instalacją i programowaniem silników, bramy garażowej, markizy filtrującej oraz regulacji okuć. Prezentacjom towarzyszyły skierowane do widzów konkursy, w których można było zdobyć ufundowane przez Partnerów wydarzenia gadżety. Wszystkie detale prac montażowych wyświetlane były na rozmieszczonych na całym stoisku ekranach, a relację online można było śledzić na Facebook’u „DOBRY MONTAŻ”.
W dniu 31 stycznia na MONTERIADZIE odbyło się także spotkanie prasowe, na którym przedstawiono wyniki najnowszych badań przeprowadzonych wśród inwestorów indywidualnych w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ”. Podczas konferencji Janusz Komurkiewicz, Prezes Zarządu Związku POiD podsumował też dotychczasowe działania Związku i nakreślił plany na najbliższy rok.
W MONTERIADZIE 2018, poza inwestorami, fachowcami oraz reprezentantami firm, uczestniczyli również uczniowie klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” – z Państwowych Szkół Budownictwa im. prof. Mariana Osińskiego w Gdańsku, Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz Zespołu Szkół Budowlanych im. Rogera Sławskiego w Poznaniu.
Partnerami MONTERIADY 2018 były firmy: AIB, Aluplast, FAKRO, GERDA, Hörmann, Klimas Wkręt -met, Lahti Pro, Porta KMI Poland, Somfy, Soudal, Stanley Black&Decker, VORNE. Patronat Merytoryczny nad wydarzeniem sprawował Instytut Techniki Budowlanej. MONTERIADA 2018 zyskała również wsparcie Patronów Medialnych – wiodących redakcji zajmujących się szeroko pojętą tematyką budowlaną.
Realizowane przez cztery dni wydarzenie przyciągnęło setki uczestników, których nie tylko inicjator i Partnerzy akcji, lecz także pracujący na miejscu monterzy przekonywali, że dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt.
Od 30 stycznia do 2 lutego 2018 roku w pawilonie nr 5 Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA rozbrzmiewały dźwięki wiertarek, komentarze ekspertów i głos znanego dziennikarza – Tomasza Zimocha, który zapowiadał kolejne pokazy montażów realizowanych podczas MONTERIADY.
Organizowane już po raz trzeci przez Związek POiD wydarzenie promowało prawidłową instalację wyrobów stolarki budowlanej. – MONTERIADA wspiera realizowaną przez POiD od kilku lat kampanię „DOBRY MONTAŻ”. Te inicjatywy świetnie się uzupełniają – dzięki MONTERIADZIE możemy bowiem zaprezentować na żywo, jak wygląda w praktyce montaż wyrobów, które każdy z nas posiada w swoim domu. Udział w wydarzeniu był również znakomitą okazją do bezpośrednich rozmów z ekspertami firm, którzy wyjaśniali rozmówcom wszelkie kwestie techniczne – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku POiD.
Fot. POiDFot. POiD
Uczestnicy MONTERIADY 2018 mogli oglądać pokazy instalacji drzwi zewnętrznych, okien (montaż warstwowy i montaż w warstwie ocieplenia), rolet adaptacyjnych z instalacją i programowaniem silników, bramy garażowej, markizy filtrującej oraz regulacji okuć. Prezentacjom towarzyszyły skierowane do widzów konkursy, w których można było zdobyć ufundowane przez Partnerów wydarzenia gadżety. Wszystkie detale prac montażowych wyświetlane były na rozmieszczonych na całym stoisku ekranach, a relację online można było śledzić na Facebook’u „DOBRY MONTAŻ”.
W dniu 31 stycznia na MONTERIADZIE odbyło się także spotkanie prasowe, na którym przedstawiono wyniki najnowszych badań przeprowadzonych wśród inwestorów indywidualnych w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ”. Podczas konferencji Janusz Komurkiewicz, Prezes Zarządu Związku POiD podsumował też dotychczasowe działania Związku i nakreślił plany na najbliższy rok.
W MONTERIADZIE 2018, poza inwestorami, fachowcami oraz reprezentantami firm, uczestniczyli również uczniowie klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” – z Państwowych Szkół Budownictwa im. prof. Mariana Osińskiego w Gdańsku, Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz Zespołu Szkół Budowlanych im. Rogera Sławskiego w Poznaniu.
REKLAMA:
Partnerami MONTERIADY 2018 były firmy: AIB, Aluplast, FAKRO, GERDA, Hörmann, Klimas Wkręt -met, Lahti Pro, Porta KMI Poland, Somfy, Soudal, Stanley Black&Decker, VORNE. Patronat Merytoryczny nad wydarzeniem sprawował Instytut Techniki Budowlanej. MONTERIADA 2018 zyskała również wsparcie Patronów Medialnych – wiodących redakcji zajmujących się szeroko pojętą tematyką budowlaną.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD