Armatura Kraków rusza z akcją „Waga Argumentów”

Podziel się:
W nowej, adresowanej do instalatorów kampanii Armatura Kraków przekonuje, że ciężar zaworów ma znaczenie, a jakość można zważyć. Firma porównała masę swoich zaworów i zaworów drugiej najpopularniejszej marki w Polsce, wykazując że w porównywalnych kategoriach produkty KFA są od 8,9 do 48,4 proc. cięższe. W ramach akcji dodatkowo ulepszono uchwyty i zapewniono 5-letnią gwarancję.

Fot. Armatura KrakówFot. Armatura KrakówArmatura Kraków postanowiła zważyć zawory wodne swoje i drugiej pod względem popularności marki działającej na naszym rynku. Badanie porównywalnych modeli zgodnie z zasadami analizy Pareto wykazało, że produkty KFA są średnio prawie o 11 proc. cięższe od analogicznych rozwiązań konkurencji.

Instalatorzy, będący głównymi odbiorcami produkowanych przez nas zaworów to silnie niezależna grupa, kierująca się przede wszystkim swoją wiedzą i zdrowym rozsądkiem. Dlatego w adresowanej do nich najnowszej kampanii odwołujemy się do bardzo namacalnych, potwierdzonych argumentów. Jakość naszych produktów widać wprost – na wadze – mówi Damian Muniak, Product manager segmentów Technika Grzewcza, Instalacje Sanitarne i Gazowe Armatury Kraków.
REKLAMA:

Dodatkowo w ramach akcji „Waga Argumentów” ulepszono konstrukcję motylka dźwigni zaworów – tak, by eksploatacja była wygodniejsza. Ofertę uzupełnia 5-letnia gwarancja z bezpłatną wymianą i instalacją zaworu w przypadku usterki.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Armatura Kraków
#wiadomości #armatura #instalacje #zawór #kampanie

Więcej tematów: