W miniony czwartek, w Teatrze Lalek Arlekin w Łodzi odbyła się pierwsza edycja autorskiego projektu Ceramiki Paradyż - Akademia Paradyż. Założeniem organizatorów było stworzenie unikalnego na rynku spotkania edukacyjno-inspiracyjnego dla właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. Jeśli mierzyć sukces wydarzenia liczbą uczestników, ilością pytań podczas konferencji, jak i pozytywnym odzewem po jej zakończeniu, to założony cel zdecydowanie udało się zrealizować.
Fot. Ceramika Paradyż
Pierwsza edycja Akademii Paradyż pod hasłem przewodnim „Sklep przyszłości” odbyła się w formule jednodniowej konferencji obejmującej rozmowy oraz prelekcje skierowane do partnerów biznesowych firmy. Dobór tematyki i prelegentów poprzedziły długie analizy ekspertów Ceramiki Paradyż, których celem było zapewnienie uczestnikom maksymalnie dopasowanej do ich potrzeb eksperckiej wiedzy, zarówno w wymiarze branżowym, jak i w zakresie inspiracji wykraczających poza obszar ceramiki. Organizatorzy zadbali, by przekazywana gościom wiedza wyczerpywała temat najnowszych badań dotyczących preferencji zakupowych Polaków oraz ich konfrontacji z aktualną sytuacją w salonach łazienkowych. Uczestnicy otrzymali także dużą dawkę wiedzy i cennych wskazówek m.in. w zakresie skutecznej sprzedaży przez budowanie wartości, customer experience, segmentacji rynku, czy ekspozycji produktów. O odpowiedni poziom merytoryczny zadbali wyjątkowi prelegenci, wśród których znaleźli się Marcelin Matusiak - przedstawiciel GfK Polonia, ekspert ds. badań konsumenckich, Roman Szymczak - trener sprzedaży i ekspert trade marketingu oraz Wojciech Herra - jeden z najbardziej inspirujących mówców w Polsce, badacz zajmujący się psychologią mistrzostwa.
Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż
- Akademia Paradyż to unikatowe przedsięwzięcie skoncentrowane na transfer nowoczesnej wiedzy i rozwiązań z sukcesem stosowanych w innych branżach. Każdy z uczestników i wieloletnich partnerów Ceramiki Paradyż podczas cyklu eksperckich wykładów mógł zapoznać z narzędziami, które szybko i skutecznie może zastosować w swoich sklepach czy salonach łazienkowych. Uważam, że Akademia Paradyż to doskonała forma wynagradzania parterów firmy specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem. Przygotowanie do konferencji i organizacja była na najwyższym poziomie o czym świadczy frekwencja oraz zapowiedzi uczestników, że z wielką ochotą wezmą udział w kolejnych edycjach przygotowanych w ramach tego projektu – mówi Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, trener biznesu.
Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż
Przez cały czas trwania konferencji uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań prelegentom dzięki specjalnie przygotowanej na to wydarzenie aplikacji mobilnej, a pomiędzy wykładami okazję do swobodnej wymiany swoich myśli, poglądów i spostrzeżeń. Gościem specjalnym Akademii był Kajetan Kajetanowicz, polski kierowca rajdowy, trzykrotny rajdowy mistrz Europy, czterokrotny rajdowy mistrz Polski i trzykrotny zwycięzca Rajdu Polski. Podczas spotkania opowiedział o tym, jak ważny jest dobrze funkcjonujący zespół – zarówno w sporcie, jak i w biznesie. Część oficjalną konferencji zwieńczyła uroczysta kolacja.
- Świat dookoła nas dynamicznie się zmienia i dotyka to także branży ceramicznej, dlatego warunkiem sukcesu firmy na rynku nie jest już tylko doskonały produkt. Jedną z naszych odpowiedzi na nowe wyzwania i dostarczanie autentycznych wartości naszym Klientom jest Akademia Paradyż. Jej pierwsza edycja już za nami i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej rezultatów. Świadczy o tym zarówno samo zainteresowanie wydarzeniem, ale przede wszystkim pozytywne opinie uczestników konferencji, odnoszące się do wysokiego poziomu merytorycznego i organizacji, które tylko utwierdziły nas w przekonaniu, że tego rodzaju event jest potrzebny naszej branży. Jesteśmy dumni, że to właśnie nasza firma była jego inicjatorem – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Wydarzenie w Łodzi było pierwszym z cyklu pionierskich branżowych spotkań edukacyjno-inspiracyjnych. W związku z pozytywnym odzewem ze strony uczestników, możemy spodziewać się jego kontynuacji w przyszłości.
Pierwsza edycja Akademii Paradyż pod hasłem przewodnim „Sklep przyszłości” odbyła się w formule jednodniowej konferencji obejmującej rozmowy oraz prelekcje skierowane do partnerów biznesowych firmy. Dobór tematyki i prelegentów poprzedziły długie analizy ekspertów Ceramiki Paradyż, których celem było zapewnienie uczestnikom maksymalnie dopasowanej do ich potrzeb eksperckiej wiedzy, zarówno w wymiarze branżowym, jak i w zakresie inspiracji wykraczających poza obszar ceramiki. Organizatorzy zadbali, by przekazywana gościom wiedza wyczerpywała temat najnowszych badań dotyczących preferencji zakupowych Polaków oraz ich konfrontacji z aktualną sytuacją w salonach łazienkowych. Uczestnicy otrzymali także dużą dawkę wiedzy i cennych wskazówek m.in. w zakresie skutecznej sprzedaży przez budowanie wartości, customer experience, segmentacji rynku, czy ekspozycji produktów. O odpowiedni poziom merytoryczny zadbali wyjątkowi prelegenci, wśród których znaleźli się Marcelin Matusiak - przedstawiciel GfK Polonia, ekspert ds. badań konsumenckich, Roman Szymczak - trener sprzedaży i ekspert trade marketingu oraz Wojciech Herra - jeden z najbardziej inspirujących mówców w Polsce, badacz zajmujący się psychologią mistrzostwa.
Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż
- Akademia Paradyż to unikatowe przedsięwzięcie skoncentrowane na transfer nowoczesnej wiedzy i rozwiązań z sukcesem stosowanych w innych branżach. Każdy z uczestników i wieloletnich partnerów Ceramiki Paradyż podczas cyklu eksperckich wykładów mógł zapoznać z narzędziami, które szybko i skutecznie może zastosować w swoich sklepach czy salonach łazienkowych. Uważam, że Akademia Paradyż to doskonała forma wynagradzania parterów firmy specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem. Przygotowanie do konferencji i organizacja była na najwyższym poziomie o czym świadczy frekwencja oraz zapowiedzi uczestników, że z wielką ochotą wezmą udział w kolejnych edycjach przygotowanych w ramach tego projektu – mówi Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, trener biznesu.
Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż
Przez cały czas trwania konferencji uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań prelegentom dzięki specjalnie przygotowanej na to wydarzenie aplikacji mobilnej, a pomiędzy wykładami okazję do swobodnej wymiany swoich myśli, poglądów i spostrzeżeń. Gościem specjalnym Akademii był Kajetan Kajetanowicz, polski kierowca rajdowy, trzykrotny rajdowy mistrz Europy, czterokrotny rajdowy mistrz Polski i trzykrotny zwycięzca Rajdu Polski. Podczas spotkania opowiedział o tym, jak ważny jest dobrze funkcjonujący zespół – zarówno w sporcie, jak i w biznesie. Część oficjalną konferencji zwieńczyła uroczysta kolacja.
- Świat dookoła nas dynamicznie się zmienia i dotyka to także branży ceramicznej, dlatego warunkiem sukcesu firmy na rynku nie jest już tylko doskonały produkt. Jedną z naszych odpowiedzi na nowe wyzwania i dostarczanie autentycznych wartości naszym Klientom jest Akademia Paradyż. Jej pierwsza edycja już za nami i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej rezultatów. Świadczy o tym zarówno samo zainteresowanie wydarzeniem, ale przede wszystkim pozytywne opinie uczestników konferencji, odnoszące się do wysokiego poziomu merytorycznego i organizacji, które tylko utwierdziły nas w przekonaniu, że tego rodzaju event jest potrzebny naszej branży. Jesteśmy dumni, że to właśnie nasza firma była jego inicjatorem – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
REKLAMA:
Wydarzenie w Łodzi było pierwszym z cyklu pionierskich branżowych spotkań edukacyjno-inspiracyjnych. W związku z pozytywnym odzewem ze strony uczestników, możemy spodziewać się jego kontynuacji w przyszłości.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż