Zbliżający się koniec roku to dla firm idealna pora na podsumowanie i tworzenie planów rozwoju na kolejne miesiące. Dlatego też 18 października w siedzibie Oras w Oleśnie odbyło się spotkanie partnerów handlowych firmy z przedstawicielami grupy zarządzającej Oras połączone ze zwiedzaniem fabryki.
Podczas spotkania poruszono kwestie związane z rozwojem marki Oras w Polsce, a także omówiono plany sprzedażowe na przyszły rok. Nie zabrakło również prezentacji działalności marketingowej firmy i nowości produktowych.
Fot. Oras
- Naszym głównym celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Oras w Polsce, bo w innych krajach jest już ona bardzo popularna. Chcielibyśmy skupić się przede wszystkim na doskonaleniu współpracy z naszymi dotychczasowymi partnerami, ale myślimy także o poszerzeniu naszej dystrybucji o inne kanały. Dzięki temu będziemy jeszcze bliżej naszych klientów, a tym potencjalnym damy szansę poznania naszej marki – mówi Thomas Hanche-Olsen, Chief Business Oficer w Oras.
Fot. OrasFot. Oras
Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję zobaczyć także niezwykle nowoczesną, jedyną w Polsce fabrykę firmy Oras i zapoznać się z jej pełnym cyklem produkcyjnym.
- Posiadanie fabryki w Polsce sprzyja naszemu rozwojowi na tym rynku. Możemy być bowiem bliżej naszych klientów i partnerów, szybko reagować na ich zapytania, odpowiadać na potrzeby i sprawnie realizować zamówienia. Krótsza droga dotarcia do dystrybutorów to ogromna korzyść dla całej firmy – dodaje Thomas Hanche – Olsen.
Wydarzenie zakończyła wytworna kolacja połączona z degustacją lokalnych smakołyków, którą uświetnili swoim występem młodzi artyści z lokalnego zespołu Wind Band. Wieczorne spotkanie było doskonałą okazją do wymiany cennych doświadczeń i zacieśnienia relacji między producentem a dystrybutorami.
- Naszym głównym celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Oras w Polsce, bo w innych krajach jest już ona bardzo popularna. Chcielibyśmy skupić się przede wszystkim na doskonaleniu współpracy z naszymi dotychczasowymi partnerami, ale myślimy także o poszerzeniu naszej dystrybucji o inne kanały. Dzięki temu będziemy jeszcze bliżej naszych klientów, a tym potencjalnym damy szansę poznania naszej marki – mówi Thomas Hanche-Olsen, Chief Business Oficer w Oras.
Fot. OrasFot. Oras
Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję zobaczyć także niezwykle nowoczesną, jedyną w Polsce fabrykę firmy Oras i zapoznać się z jej pełnym cyklem produkcyjnym.
- Posiadanie fabryki w Polsce sprzyja naszemu rozwojowi na tym rynku. Możemy być bowiem bliżej naszych klientów i partnerów, szybko reagować na ich zapytania, odpowiadać na potrzeby i sprawnie realizować zamówienia. Krótsza droga dotarcia do dystrybutorów to ogromna korzyść dla całej firmy – dodaje Thomas Hanche – Olsen.
REKLAMA:
Wydarzenie zakończyła wytworna kolacja połączona z degustacją lokalnych smakołyków, którą uświetnili swoim występem młodzi artyści z lokalnego zespołu Wind Band. Wieczorne spotkanie było doskonałą okazją do wymiany cennych doświadczeń i zacieśnienia relacji między producentem a dystrybutorami.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oras