Nowe wyzwania potrafią być tak samo trudne, jak i inspirujące. W Grupie SBS nie ma dla firmy rzeczy niemożliwych. Dlatego podejmuje ważne tematy oraz wyzwania, które często za nimi idą. Pierwsze miesiące roku będą upływać pod znakiem szkoleń handlowych, Targów Grupy SBS oraz plebiscytu „Polecane Przez Polskich Instalatorów”. Ale to oczywiście nie wszystko!
Fot. Grupa SBS
Przełom lutego i marca w Grupie SBS to niezmiennie okres szkoleń dla handlowców Hurtowni Partnerskich. „Akademia Efektywnej Sprzedaży” w tej edycji będzie przygotowana przez Mariusza Prokopczuka z firmy Proguest, z którym rozmowę będzie można przeczytać na stronach 20–21. To przedsmak tego, co nas czeka na szkoleniach (na drugą część rozmowy w następnym numerze). Z wywiadu będzie można również dowiedzieć się, dlaczego warto regularnie się szkolić oraz w jaki sposób trener przygotowuje się na spotkanie z naszymi handlowcami.
W „Magazynie” firma dba także, aby witać w branży nowe osoby i pozyskiwać świeże spojrzenie na rynek. W ubiegłym roku Dyrektorem Generalnym Zehnder Polska został Radosław Palmowski. W wywiadzie na stronach 16 –17 zdradza nam, jakimi wartościami kieruje się w swojej pracy oraz w jaki sposób chce rozwijać markę Zehnder.
Nie zapominamy o ważnych wydarzeniach. 25–26 kwietnia to termin spotkania z Partnerami i Instalatorami na Targach Grupy SBS. Na stronach 6– 7 będzie można dowiedzieć się więcej o tym ważnym punkcie branżowego kalendarza. Grupa podpowie też, jak na targi dotrzeć. Nadchodzące spotkanie nabiera także nowego znaczenia dzięki plebiscytowi „Polecane Przez Polskich Instalatorów”. Gala wręczenia nagród będzie miała miejsce właśnie w Strykowie.
Ostatnie miesiące to również powrót do dyskusji o smogu. Szczyt Klimatyczny w Katowicach, proces Grażyny Wolszczak – to jedne z tematów, które poruszyłam w rozmowie z Poseł Gabrielą Lenartowicz (str. 18 –19).
Ponieważ to już trzeci wspólny rok – firma postanowiła nieco odświeżyć wygląd „Magazynu Grupy SBS”. Mamy nadzieję, że nasz nowocześniejszy wizerunek przypadnie Wam do gustu i sprawi, że treści tego numeru staną się jeszcze bardziej przystępne.
Przełom lutego i marca w Grupie SBS to niezmiennie okres szkoleń dla handlowców Hurtowni Partnerskich. „Akademia Efektywnej Sprzedaży” w tej edycji będzie przygotowana przez Mariusza Prokopczuka z firmy Proguest, z którym rozmowę będzie można przeczytać na stronach 20–21. To przedsmak tego, co nas czeka na szkoleniach (na drugą część rozmowy w następnym numerze). Z wywiadu będzie można również dowiedzieć się, dlaczego warto regularnie się szkolić oraz w jaki sposób trener przygotowuje się na spotkanie z naszymi handlowcami.
W „Magazynie” firma dba także, aby witać w branży nowe osoby i pozyskiwać świeże spojrzenie na rynek. W ubiegłym roku Dyrektorem Generalnym Zehnder Polska został Radosław Palmowski. W wywiadzie na stronach 16 –17 zdradza nam, jakimi wartościami kieruje się w swojej pracy oraz w jaki sposób chce rozwijać markę Zehnder.
REKLAMA:
Nie zapominamy o ważnych wydarzeniach. 25–26 kwietnia to termin spotkania z Partnerami i Instalatorami na Targach Grupy SBS. Na stronach 6– 7 będzie można dowiedzieć się więcej o tym ważnym punkcie branżowego kalendarza. Grupa podpowie też, jak na targi dotrzeć. Nadchodzące spotkanie nabiera także nowego znaczenia dzięki plebiscytowi „Polecane Przez Polskich Instalatorów”. Gala wręczenia nagród będzie miała miejsce właśnie w Strykowie.
Ostatnie miesiące to również powrót do dyskusji o smogu. Szczyt Klimatyczny w Katowicach, proces Grażyny Wolszczak – to jedne z tematów, które poruszyłam w rozmowie z Poseł Gabrielą Lenartowicz (str. 18 –19).
Ponieważ to już trzeci wspólny rok – firma postanowiła nieco odświeżyć wygląd „Magazynu Grupy SBS”. Mamy nadzieję, że nasz nowocześniejszy wizerunek przypadnie Wam do gustu i sprawi, że treści tego numeru staną się jeszcze bardziej przystępne.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grupa SBS