W ostatni weekend odbyła się kolejna, 47. już edycja Rajdu Świdnickiego-KRAUSE, będącego pierwszą rundą Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2019. Podobnie jak w latach ubiegłych, sponsorem tytularnym wydarzenia została firma KRAUSE, renomowany producent drabin, pomostów i rusztowań, który swoją siedzibę ma właśnie w Świdnicy. Wzorem ubiegłego sezonu, sponsor wspierał w walce o zwycięstwo załogę Jana Chmielewskiego.

Firma KRAUSE od lat angażuje się w sportowe działania sponsoringowe na najwyższym poziomie, koncentrując się rajdach samochodowych. – Sporty motorowe to niezwykle wymagająca grupa dyscyplin, w których liczy się precyzja, skuteczność i szybkość działania – stawką jest bowiem zdrowie i życie kierowców. Ta charakterystyka idealnie pasuje do misji naszej firmy, w którą na stałe wpisane są niepodważalna jakość, bezpieczeństwo oraz niezawodność. Imprezy rajdowe są zatem dla nas naturalnym wyborem, jeśli mówimy o inwestycjach marketingowych – wyjaśnia Bogdan Harmaty z firmy KRAUSE.

47. Rajd Świdnicki-KRAUSE wygrali Mikołaj „Miko” Marczyk oraz Szymon Gospodarczyk na Skodzie Fabia R5. To trzecie w karierze zwycięstwo 23-letniego łodzianina w rundzie RSMP, ale pierwsze na asfaltowej nawierzchni.
REKLAMA:
Siedziba sponsora była także gospodarzem, ostatniej przed rajdem konferencji prasowej. – Cieszymy się, że możemy wspierać tak ważną imprezę o randze ogólnopolskiej, która odbywa się w naszym regionie. Jak pokazują badania, taka forma promocji jest dobrze odbierana przez grupy docelowe i zwiększa świadomość marki. Dlatego wierzymy, że udział w niej, spotka się z pozytywnym przyjęciem ze strony naszych obecnych i potencjalnych Klientów oraz pozwoli nam skutecznie wzmacniać wizerunek niezawodnego partnera zarówno w biznesie, jak i domu – podsumowuje Bogdan Harmaty.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Krause