To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.

W dniach 23-24 maja w Jachrance odbył się jubileuszowy X Kongres Stolarki Polskiej, którego WIŚNIOWSKI był Partnerem Strategicznym. To ważny czas dla całej branży, która w trakcie tych kilku dni dyskutuje o kondycji rynku i snuje plany rozwoju na najbliższe lata. Tegoroczna odsłona Kongresu organizowanego przez Związek POiD zgromadziła ponad 300 uczestników. Głównymi tematami jubileuszowej edycji wydarzenia były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.

WIŚNIOWSKI z nagrodą za społeczne zaangażowanie
W pierwszym dniu X Kongresu Stolarki Polskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której marka WIŚNIOWSKI została nagrodzona przez przedstawicieli mediów branżowych Statuetką Orła Polskiej Stolarki, w kategorii „Firma Zaangażowana Społecznie”. Spośród wszystkich nominowanych firm, to właśnie pomysł marki WIŚNIOWSKI na skuteczny i kreatywny CSR spotkał się z największym uznaniem mediów.REKLAMA:

Akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”
Ostatnią aktywnością marki WIŚNIOWSKI w obszarze CSR była niedawno zakończona akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. Jej osią była specjalnie zaprojektowana gra 2 THE LIGHT, która stylistyką i mechaniką nawiązuje do klasycznych platformówek. Gracze muszą pokonać wirtualną podróż z Krakowa przez Warszawę do Gdańska, unikać zagrożeń i zbierać jak najwięcej monet. Złote krążki zdobyte przez śmiałków zostały przez markę WIŚNIOWSKI zamienione w prawdziwe pieniądze, które wspomogły misję trzech instytucji: Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.- Dzięki zaangażowaniu graczy udało nam się zebrać kwotę 300 tysięcy złotych. To pomoc, która daje nadzieję tysiącom dzieci walczącym z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi oraz mukowiscydozą. Mamy nadzieję – bo też był to jeden z naszych celów – że nasza akcja CSR zwiększy społeczną świadomość o chorobach i będzie początkiem jeszcze wielu równie nowatorskich inicjatyw – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski