Pracownicy FAKRO pokonali już 27 495 kilometrów w ramach rywalizacji Kilometry nadziei z FAKRO. W akcję społeczną, w której każdy pokonany kilometr stanowi cegiełkę wsparcia czwórki chorych dzieci pracowników włączyło się 195 uczestników.
Fot. FakroOd rozpoczęcia akcji minęło zaledwie 18 dni, a pracownicy pokonali już 27 000 kilometrów, czyli ponad połowę naszego celu – wyjaśnia Renata Damasiewicz, specjalista ds. reklamy medialnej. Po uzyskaniu 50 000 kilometrów każde z czwórki potrzebujących dzieci otrzyma 4000 zł od firmy FAKRO. Łącznie FAKRO przekaże 16 000 zł.
- Liczba uzyskanych w ramach rywalizacji na ENDOMONDO kilometrów przerosła oczekiwania organizatorów. Nie spodziewaliśmy się, że kilometrów będzie tak szybko przybywać. Chęci i zapał pracowników są ogromne, sprzyja nam także piękna, słoneczna pogoda, zachęcając do aktywności na świeżym powietrzu – tłumaczy Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu FAKRO.
Dodatkową mobilizacją dla pracowników jest konkurs, w ramach którego co dwa miesiące nagrodzeni zostaną trzej uczestnicy rywalizacji z najlepszym wynikiem, na poszczególnych etapach konkursu. Na ten moment najwięcej, bo aż 1163 kilometry pokonał na rowerze Paweł Martuś, pracownik Magazynu Wyrobów Gotowych. - Uwielbiam sport, a jazda na rowerze szosowym jest moją pasją i odskocznią od codziennych obowiązków. Cieszę się, że robiąc to co kocham, mogę wesprzeć innych – wyjaśnia lider rywalizacji. Na drugim miejscu z wynikiem 844 kilometry plasuje się Piotr Broniszewski, pracownik Wydziału Produkcji Wyłazów i Świetlików, ambasador marki FAKRO. Każdy z nas może kiedyś potrzebować pomocy. Teraz pomocy potrzebują dzieci naszych kolegów z firmy. Cieszę się, że mogę do tej pomocy dołożyć swoją cegiełkę. Dobro zawsze wraca – tłumaczy Piotr Broniszewski.
Akcja ma charakter nie tylko pomocowy, chociaż to jej główne założenie. Pracownicy integrują się, spotykają na wspólne treningi, mobilizują wzajemnie do aktywności sportowej. To ogromna wartość dodana tej inicjatywy – komentuje Anna Korczyk, specjalista ds. PR, koordynator akcji.
Akcja rozpoczęła się 1 czerwca i potrwa do 31 października br. Do rywalizacji na ENDOMONDO mogą się włączyć pracownicy FAKRO i ich rodziny.
- Liczba uzyskanych w ramach rywalizacji na ENDOMONDO kilometrów przerosła oczekiwania organizatorów. Nie spodziewaliśmy się, że kilometrów będzie tak szybko przybywać. Chęci i zapał pracowników są ogromne, sprzyja nam także piękna, słoneczna pogoda, zachęcając do aktywności na świeżym powietrzu – tłumaczy Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu FAKRO.
REKLAMA:
Dodatkową mobilizacją dla pracowników jest konkurs, w ramach którego co dwa miesiące nagrodzeni zostaną trzej uczestnicy rywalizacji z najlepszym wynikiem, na poszczególnych etapach konkursu. Na ten moment najwięcej, bo aż 1163 kilometry pokonał na rowerze Paweł Martuś, pracownik Magazynu Wyrobów Gotowych. - Uwielbiam sport, a jazda na rowerze szosowym jest moją pasją i odskocznią od codziennych obowiązków. Cieszę się, że robiąc to co kocham, mogę wesprzeć innych – wyjaśnia lider rywalizacji. Na drugim miejscu z wynikiem 844 kilometry plasuje się Piotr Broniszewski, pracownik Wydziału Produkcji Wyłazów i Świetlików, ambasador marki FAKRO. Każdy z nas może kiedyś potrzebować pomocy. Teraz pomocy potrzebują dzieci naszych kolegów z firmy. Cieszę się, że mogę do tej pomocy dołożyć swoją cegiełkę. Dobro zawsze wraca – tłumaczy Piotr Broniszewski.
Akcja ma charakter nie tylko pomocowy, chociaż to jej główne założenie. Pracownicy integrują się, spotykają na wspólne treningi, mobilizują wzajemnie do aktywności sportowej. To ogromna wartość dodana tej inicjatywy – komentuje Anna Korczyk, specjalista ds. PR, koordynator akcji.
Akcja rozpoczęła się 1 czerwca i potrwa do 31 października br. Do rywalizacji na ENDOMONDO mogą się włączyć pracownicy FAKRO i ich rodziny.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro