W dniach 14-16 sierpnia w hotelu Sarova Whitesands Beach Hotel w Mombasie odbyło się najważniejsze w tej części kontynentu wydarzenie dla branży – AAK Annual Convention 2019, zorganizowane przez Kenijskie Stowarzyszenie Architektów. Uczestnicy konwentu, architekci, profesjonaliści i kluczowi decydenci, mogli zapoznać się z rozwiązaniami marki, odwiedzając stoisko firmy Aluprof i dyskutując z jej przedstawicielami podczas trwania eventu.
Fot. Aluprof
Jednym z głównych celów rządu kenijskiego jest przekształcenie państwa w nowo uprzemysłowiony kraj do roku 2030. To założenie stało się fundamentem rozmów podczas konwentu w Mombasie, który odbył się pod hasłem „Building Bloks in the built environment”. Tegoroczna edycja spotkania upłynęła pod znakiem dyskusji na temat m.in. aktualnych trendów, wykorzystywania modułów w budownictwie, innowacyjnych produktów, a także wpływu industrializacji na klimat w regionie. Podczas jego trwania, uczestnicy mieli także okazję do zapoznania się z ofertą zaproszonych dostawców rozwiązań z branży budowlanej. Wśród grona wyróżnionych marek z całego świata znalazł się Aluprof – polski producent systemów aluminiowych.
– Współczesna architektura to spore wyzwanie dla wykonawców. Niczym nieograniczone oraz niespotykane dotąd kształty brył budynków, a także bardzo duże powierzchnie wymagają dostosowania elementów konstrukcyjnych do indywidualnych potrzeb każdej realizacji. Jako liderzy na rynkach europejskich i w USA w dostarczaniu systemów aluminiowych, jesteśmy w pełni świadomi aktualnych wymagań rynkowych. Dlatego od wielu lat zajmujemy się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiają architektom wdrażanie najbardziej śmiałych i odważnych wizji w zakresie projektowania i budowania. Konwent Architektów w Mombasie był dla nas kluczowym wydarzeniem oraz okazją do tego, aby zaproponować obecnym nasze najnowsze rozwiązania systemowe, a także stworzyć pole do wymiany opinii i doświadczeń, które miejmy nadzieję, z czasem staną się podstawą udanego partnerstwa w tej części świata – podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor marketingu w Aluprof S.A.
Dla polskiego producenta udział w dorocznym konwencie był dużym wyróżnieniem oraz szansą na zainteresowanie architektów najnowszym asortymentem marki. Była to szczególna okazja, ponieważ celem firmy Aluprof fw bieżącym roku jest zaistnienie właśnie na rynku Kenijskim. Spotkanie umożliwiło przedstawicielom firmy nawiązanie cennych relacji biznesowych, ale także zrozumienie zasad panujących na tutejszym rynku architektonicznym oraz budowlanym. Markę w Mombasie reprezentowali eksperci ze spółki Aluprof Netherlands oraz lokalni przedstawiciele.
Jednym z głównych celów rządu kenijskiego jest przekształcenie państwa w nowo uprzemysłowiony kraj do roku 2030. To założenie stało się fundamentem rozmów podczas konwentu w Mombasie, który odbył się pod hasłem „Building Bloks in the built environment”. Tegoroczna edycja spotkania upłynęła pod znakiem dyskusji na temat m.in. aktualnych trendów, wykorzystywania modułów w budownictwie, innowacyjnych produktów, a także wpływu industrializacji na klimat w regionie. Podczas jego trwania, uczestnicy mieli także okazję do zapoznania się z ofertą zaproszonych dostawców rozwiązań z branży budowlanej. Wśród grona wyróżnionych marek z całego świata znalazł się Aluprof – polski producent systemów aluminiowych.
– Współczesna architektura to spore wyzwanie dla wykonawców. Niczym nieograniczone oraz niespotykane dotąd kształty brył budynków, a także bardzo duże powierzchnie wymagają dostosowania elementów konstrukcyjnych do indywidualnych potrzeb każdej realizacji. Jako liderzy na rynkach europejskich i w USA w dostarczaniu systemów aluminiowych, jesteśmy w pełni świadomi aktualnych wymagań rynkowych. Dlatego od wielu lat zajmujemy się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiają architektom wdrażanie najbardziej śmiałych i odważnych wizji w zakresie projektowania i budowania. Konwent Architektów w Mombasie był dla nas kluczowym wydarzeniem oraz okazją do tego, aby zaproponować obecnym nasze najnowsze rozwiązania systemowe, a także stworzyć pole do wymiany opinii i doświadczeń, które miejmy nadzieję, z czasem staną się podstawą udanego partnerstwa w tej części świata – podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor marketingu w Aluprof S.A.
REKLAMA:
Dla polskiego producenta udział w dorocznym konwencie był dużym wyróżnieniem oraz szansą na zainteresowanie architektów najnowszym asortymentem marki. Była to szczególna okazja, ponieważ celem firmy Aluprof fw bieżącym roku jest zaistnienie właśnie na rynku Kenijskim. Spotkanie umożliwiło przedstawicielom firmy nawiązanie cennych relacji biznesowych, ale także zrozumienie zasad panujących na tutejszym rynku architektonicznym oraz budowlanym. Markę w Mombasie reprezentowali eksperci ze spółki Aluprof Netherlands oraz lokalni przedstawiciele.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof